![]() |
Computer Valt steeds uit ( start steeds opnieuw op)
Een hele goeden avond :)
Ik was gisteren bij zo'n vriendin van mij, haar pc deed raar zei ze. Dus ik dacht het is een makkie...maar verkeerd onderschat :bloos: . Het probleem is: Na een tijdje start de PC opnieuw op.. "k heb van alles geprobeerd, maar helaas geen suc6 :s Weet iemand hier iets op? :-) PC is een AMD Thunderbird 1GHZ ( Compaq ) 256 MB Ram Windows XP Pro. Graag bedankt voor alle reply's hierop :-) |
Probeer eens te achterhalen hoe warm die CPU wordt?
Is-ie soms verkeerd overgeklokt? |
Nee hij is niet overgeklockt..
Echt heel raar is dat Midden in windows valt ie uit..dat kan soms heel irritant spelen :s |
Voeding ok?
Virusvrij? |
Virus vrij jah..
En hij is niet op het internet aangesloten Of de voeding okey iss ? Kan ik dat dan het beste met Sisoft meten ? M.v.g |
Het is allemaal origineel compaq wat er in die pc zit, ik bedoel, er is geen andere voeding ingezet ooit? Of inderdaad een te zwakke. Nee dat kun je niet met SySoft meten, maar door gewoon even op de voeding te kijken wat erop staat.
|
Alles is origineel jah, zij hebben er nooit iets mee gedaan
Ikzal dan kijken op de voeding Jullie horen het nog wel :) Bedankt |
staat bij opstart en herstart instellingen :"computer automatisch herstarten bij blauw scherm" nog aangevinkt?
staat bij config scherm> systeem> geavanceerd.. |
Let vooral ff op de temperatuur van de proc. Te meten met AIDA32 (of MBM5). Maar voedingen wil idd nog wel eens de oorzaam van dit soort gein zijn. Na een tijd houdt een voeding er soms (gedeeltelijk) mee op.
|
Gebruik je iets van een webcam, of iets wat in je USB poorten zit..? ik had het ook elke keer toen in mijn tv kaart inschakelde of webcam aanzette of mijn telefoon aansloot.. misschien kijken voor een updaten! ik heb hem toen opnieuw geinstalleerd
Greet*z |
Toevallig gewoon het blaster virus?
|
Hey allemaal
Bedankt probleem is opgelost ;) Lag aan de voeding Hartelijk Bedankt allemaal Groeten |
Wat was de oorzaak dan? :confused:
|
Voeding kon het kennelijk niet meer aan, want er zitten 2 harddisk, 2 cdrom spelers in.
Daarom vielt ie steeds uit. M.v.g |
Citaat:
(Of een cheap-ass voeding?) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |