![]() |
Taakplanner verwijderen?
Op de een oft andere manier heb ik per ongeluk de windows (98, second edition) taakplanner aanstaan als ik opstart, d.w.z. niet dat er taken staan die uitgevoerd moeten worden, maar hij staat als klein icoontje rechtsonderaan bij de tijd/klok...
Kan iemand me vertellen hoe ik dat ding weer verwijder? Ik kan het namelijk nergens meer vinden :| |
msconfig?
|
Ik ben nogal een leek, dus waar vind ik dat... wat is dat... en hoe doe ik dat dan...
*erg hè* |
Citaat:
|
Citaat:
gewoon rechtsklikken en dan klikken op taakplanner uitschakelen.(wel eerst efe kijken ofer geen taken instaan, anders gaat ie vanzelf weer aan) |
Ik heb hem dus reeds uitgeschakeld, maar het icoontje blijft doodleuk staan. Welliswaar met een rood kruisje erbij dat 'ie uitgeschakeld is, maar hij moet gewoon helemaal weg...
|
Citaat:
|
De enige mogelijkheid die ik heb is 'taakplanner onderbreken'. Dat heb ik dus gedaan, maar dan blijft het icoontje gewoon staan (rechtsonderaan) met een rood kruisje erbij. Als ik de pc opnieuw start staat hij er echter weer doodleuk, aan en wel.
Is er geen andere manier om dat ding ergens te verwijderen ofzo? Ik gebruik dat kreng toch niet :P |
Citaat:
Als je dan je computer opnieuw opstart zou het weg moeten zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |