|  | 
| 
 Wat heb je aan? Vertel het maar. | 
| 
 zwart/wit geblokte kniekousen zwart/grijs plooirokje zwarte panty zwarte shirtje met roze opdruk | 
| 
 Gewoooon nog een keer :) http://www.dolcis.nl/ml_privatedata/.../pic_small.jpg in het zwart een zwarte vale spijkerbroek, recht model zwart topje beetje simpel vandaag | 
| 
 -zwart plooirokje -zwarte longsleeve -rood polootje er overheen -zwarte jarretels -rode string -zwarte bh -rode kniekousen met zwart streepje bovenaan | 
| 
 - Witte longsleeve Sissy-boy - beige nieuwe broek H&M - zwarte riem H&M - ondergoed - beige sokken - lichtblauw horloge - zilver kettinkje met "I love you" erop van Wim Wok gekregen - geen make-up, haar in een knot | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 hele donkerblauwe spijkerbroek *bijna zwart* paars shirtje champion-trui, ook donkerblauw pantykousjes soktoffels sloffen ondergoed. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Van onder naar boven: -witte sokken -knalroze beenwarmers -driekwart skate-broek -string :p -bh -hemdje H&m -wit vest -haar los -eyeliner&mascara Zow jullie weer ff op de hoogte :D | 
| 
 Witte sokken Blauwe (onder) wijde spijkerbroek Streepjes boxershirt Zwarte longsleeve met strepen op de mouwen | 
| 
 - zwarte kniekousen - huidkleur panty - zwart plooirokje - geel shirtje - zwart kort vestje met capuchon | 
| 
 - zwarte broek - zwarte laarzen - zwart strak coltruitje met korte mouwen - rood mouwloos truitje eronder waarvan je een rantje ziet | 
| 
 zwart ondergoed,  zwarte broek zwarte grote trui zwart mutsje geen make up haar losh | 
| 
 grijs geruitte broek zwarte hoodie roze riem zwartroze lingerie zwartgrijze dunks pijpekrullen in mn haarr | 
| 
 hele oude spijkerbroek zwarte slobbertrui echt geeneens een riem ofzo :s Ik had een spijkerrokje aan vandaag maar die heb ik uitgedaan dus vandaar | 
| 
 zwarte panty zwarte voetbalsokken met 3 witte strepen zwart plooirokje zwart blousje met witte stipjes op de mouwen en kraagje zwart vest zwarte pet (zwart!) | 
| 
 vertrapte all stars heupbroek diesel klipriem waterloopplein streepjes t-shirt h&m trainings jasje adidas | 
| 
 badjas + een handdoek om mijn hoofd gewikkeld a la sinbad | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 on; Zwarte broek Zwart t-shirt *zucht* | 
| 
 -witte sokken  -een grijze broek die 3 maten te groot is (is alleen voor thuis) -ondergoed -beige truitje -donkergroen vestje -haar vast met een hele charmante knip :s | 
| 
 Blauw Skate-broek -spijkerstof- Donkergrijze coltrui Donkerblauwe bloes met korte mouwen Witte sokken Grijze Skateschoenen Simpsons boxer :D | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 zwarte rib broek [ralph lauren] witte longsleeve [g-star] lichtblauwe polo [tommy hilfiger] zwarte riem [g-star] bruine boxer met wit randje :P [g-star] zwarte sokken [geen merk :(] schoenen heb ik nu niet aan :p | 
| 
 een 3kwart overzeas broek een vaag vest schoenen met een nieuwe veter | 
| 
 Nu: alleen een zwart CK boxershort (lig al in mijn bed) Overdag: Wollen rode TH trui Donkerblauwe katoen/stretch Armanijeans broek. Geruit TH overhemd (heel licht ruitje met lichtblauw/rood) Rode sokken van de bijenkorf Suede van bommeltjes. Zwarte boxershort CK Extra: -Luchtje: Aqua di gio -Horloge: Gant madison square garden chronograaf -Ongeschoren | 
| 
 zwart plooirokje zwarte panty zwarte string zwarte bh roze-met-zwarte-stippen-en-strikje-shirtje zwart vestje-met-witte-streepjes zwarte beenwarmers vans zwart-witte-kralenketting | 
| 
 er loopt hier een jongetje met een geel joggingpak van overzeas  :nono: | 
| 
 rode boxer witte bh winnie the pooh sokken wit hemdje met spaghettibandjes donkerblauw shirtje met korte mouwen felroze ritsvestje donkerblauwe spijkerbroek met wijduitlopende pijpen witte bloem in mn haar | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 blauwe vans rowley dickies spijkerbroek t-shirt Thrice dickies trainingsjasje | 
| 
 all stars van converse witte sokjes beige + rode ribbroek (heup, met uitlopende pijpen) van mogul witte bh (van mn vriendje gehad) blauwe hipster van de H&M grijsblauw vestje van bakito blauwe sjaal uit de zolderkist hemdje met regenboogkleuren | 
| 
 rood-zwart gestreepte sokken. blauwe spijkerbroek. zwart truitje met v-hals. donkerpaars/zwart sjaaltje. | 
| 
 -oude spijkerbroek -rood t-shritje -beige fleece trui oude kleren want ik ga zo sleeën :D | 
| 
 slechts een lichtblauwe fleecetrui. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 - Licht vale spijkerbroek, Joop! - Witte longsleeve, benetton - Felrose polo'tje met korte mouwen ( :confused: ), blueriver - Rose geruitte sokken, echt HEMA - Zonnebril met spiegelglazen, bluebay - Afplakpleister > vandaag met een paardje :o - Haar in een rommelig staartje, parelknopjes, amor amor Ik zie er weer enigszins toonbaar uit > vanochtend controle gehad.. | 
| 
 aquablauw joggingpak met 2 strepen wit aan de zijkanten donkerblauwe sloffen wit hempje en broekje *nog steeds beetje ziek is* :| | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Donkergroene baggybroek van m'n zusje geleend alleen zit ie niet baggy bij mij :bloos:  Witte strakke coltrui | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 ow ik zie er echt vreselijk uit vandaag :|  -zwart hemdje -zwart fluwelen wortelbroek -zwarte oma onderbroek -haar, 2 losse vlechten en als het te koud word, een grote zwarte fleece-trui.. je kunt 't al wel raden, ik ga niet naar buiten vandaag :D | 
| 
 Donkere spijkerbroek Levi's blauw hemdje H&M donkerblauw strak blousje TH donkerblauwe instappers TH brede bruine leren riem Haar los en krullend, Otazu om, geurtje Deep Red. | 
| 
 - kniekousen  - vale spijkerbroek - simpel zwart vestje - wit hemdje - ondergoed - witte lakriem - haar in knotje - mascara + eyeliner - hugo boss intense | 
| 
 paars rl overhemd cheap wit t-shirt er onder lichtbruine dockers broek bruine schoenen | 
| 
 grijze blouse, hm blauw/zwart shirtje met diepe v-hals, mango spijkerbroek, mango witte hoge schoenen, ecco nieuwe ketting en mn vaste sieraden. haar in een half staartje, gloria - cacharel op, jammie. | 
| 
 -- weg met de lichtblauwe fleecetrui-- omgekleed en wel: zwart kanten ondergoed Zara zwarte panty V&D groen-zwarte rokje Hennes zwart Amnesty International DIY offshoulder shirtje :cool: ultra-brede zwarte riem met gouden zwaan voorop 2ndhand wit colbertje Hennes zwart groene 60's oorbellen van Noé camel afzaklaarjes Dior-addict <3333 mmmm | 
| 
 Citaat: 
 ontopic: donkergroen vest,gsus legerbroek,whatever energy schoenen | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |