![]() |
Wat heb je aan?
Vertel het maar.
|
zwart/wit geblokte kniekousen
zwart/grijs plooirokje zwarte panty zwarte shirtje met roze opdruk |
Gewoooon nog een keer :)
http://www.dolcis.nl/ml_privatedata/.../pic_small.jpg in het zwart een zwarte vale spijkerbroek, recht model zwart topje beetje simpel vandaag |
-zwart plooirokje
-zwarte longsleeve -rood polootje er overheen -zwarte jarretels -rode string -zwarte bh -rode kniekousen met zwart streepje bovenaan |
- Witte longsleeve Sissy-boy
- beige nieuwe broek H&M - zwarte riem H&M - ondergoed - beige sokken - lichtblauw horloge - zilver kettinkje met "I love you" erop van Wim Wok gekregen - geen make-up, haar in een knot |
Citaat:
|
hele donkerblauwe spijkerbroek *bijna zwart*
paars shirtje champion-trui, ook donkerblauw pantykousjes soktoffels sloffen ondergoed. |
Citaat:
|
Van onder naar boven:
-witte sokken -knalroze beenwarmers -driekwart skate-broek -string :p -bh -hemdje H&m -wit vest -haar los -eyeliner&mascara Zow jullie weer ff op de hoogte :D |
Witte sokken
Blauwe (onder) wijde spijkerbroek Streepjes boxershirt Zwarte longsleeve met strepen op de mouwen |
- zwarte kniekousen
- huidkleur panty - zwart plooirokje - geel shirtje - zwart kort vestje met capuchon |
- zwarte broek
- zwarte laarzen - zwart strak coltruitje met korte mouwen - rood mouwloos truitje eronder waarvan je een rantje ziet |
zwart ondergoed,
zwarte broek zwarte grote trui zwart mutsje geen make up haar losh |
grijs geruitte broek
zwarte hoodie roze riem zwartroze lingerie zwartgrijze dunks pijpekrullen in mn haarr |
hele oude spijkerbroek
zwarte slobbertrui echt geeneens een riem ofzo :s Ik had een spijkerrokje aan vandaag maar die heb ik uitgedaan dus vandaar |
zwarte panty
zwarte voetbalsokken met 3 witte strepen zwart plooirokje zwart blousje met witte stipjes op de mouwen en kraagje zwart vest zwarte pet (zwart!) |
vertrapte all stars
heupbroek diesel klipriem waterloopplein streepjes t-shirt h&m trainings jasje adidas |
badjas + een handdoek om mijn hoofd gewikkeld a la sinbad
|
Citaat:
|
Citaat:
on; Zwarte broek Zwart t-shirt *zucht* |
-witte sokken
-een grijze broek die 3 maten te groot is (is alleen voor thuis) -ondergoed -beige truitje -donkergroen vestje -haar vast met een hele charmante knip :s |
Blauw Skate-broek -spijkerstof-
Donkergrijze coltrui Donkerblauwe bloes met korte mouwen Witte sokken Grijze Skateschoenen Simpsons boxer :D |
Citaat:
|
zwarte rib broek [ralph lauren]
witte longsleeve [g-star] lichtblauwe polo [tommy hilfiger] zwarte riem [g-star] bruine boxer met wit randje :P [g-star] zwarte sokken [geen merk :(] schoenen heb ik nu niet aan :p |
een 3kwart overzeas broek
een vaag vest schoenen met een nieuwe veter |
Nu: alleen een zwart CK boxershort (lig al in mijn bed)
Overdag: Wollen rode TH trui Donkerblauwe katoen/stretch Armanijeans broek. Geruit TH overhemd (heel licht ruitje met lichtblauw/rood) Rode sokken van de bijenkorf Suede van bommeltjes. Zwarte boxershort CK Extra: -Luchtje: Aqua di gio -Horloge: Gant madison square garden chronograaf -Ongeschoren |
zwart plooirokje
zwarte panty zwarte string zwarte bh roze-met-zwarte-stippen-en-strikje-shirtje zwart vestje-met-witte-streepjes zwarte beenwarmers vans zwart-witte-kralenketting |
er loopt hier een jongetje met een geel joggingpak van overzeas :nono:
|
rode boxer
witte bh winnie the pooh sokken wit hemdje met spaghettibandjes donkerblauw shirtje met korte mouwen felroze ritsvestje donkerblauwe spijkerbroek met wijduitlopende pijpen witte bloem in mn haar |
Citaat:
|
blauwe vans rowley
dickies spijkerbroek t-shirt Thrice dickies trainingsjasje |
all stars van converse
witte sokjes beige + rode ribbroek (heup, met uitlopende pijpen) van mogul witte bh (van mn vriendje gehad) blauwe hipster van de H&M grijsblauw vestje van bakito blauwe sjaal uit de zolderkist hemdje met regenboogkleuren |
rood-zwart gestreepte sokken.
blauwe spijkerbroek. zwart truitje met v-hals. donkerpaars/zwart sjaaltje. |
-oude spijkerbroek
-rood t-shritje -beige fleece trui oude kleren want ik ga zo sleeën :D |
slechts een lichtblauwe fleecetrui.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Licht vale spijkerbroek, Joop!
- Witte longsleeve, benetton - Felrose polo'tje met korte mouwen ( :confused: ), blueriver - Rose geruitte sokken, echt HEMA - Zonnebril met spiegelglazen, bluebay - Afplakpleister > vandaag met een paardje :o - Haar in een rommelig staartje, parelknopjes, amor amor Ik zie er weer enigszins toonbaar uit > vanochtend controle gehad.. |
aquablauw joggingpak met 2 strepen wit aan de zijkanten
donkerblauwe sloffen wit hempje en broekje *nog steeds beetje ziek is* :| |
Citaat:
|
Donkergroene baggybroek van m'n zusje geleend alleen zit ie niet baggy bij mij :bloos:
Witte strakke coltrui |
Citaat:
|
Citaat:
|
ow ik zie er echt vreselijk uit vandaag :|
-zwart hemdje -zwart fluwelen wortelbroek -zwarte oma onderbroek -haar, 2 losse vlechten en als het te koud word, een grote zwarte fleece-trui.. je kunt 't al wel raden, ik ga niet naar buiten vandaag :D |
Donkere spijkerbroek Levi's
blauw hemdje H&M donkerblauw strak blousje TH donkerblauwe instappers TH brede bruine leren riem Haar los en krullend, Otazu om, geurtje Deep Red. |
- kniekousen
- vale spijkerbroek - simpel zwart vestje - wit hemdje - ondergoed - witte lakriem - haar in knotje - mascara + eyeliner - hugo boss intense |
paars rl overhemd
cheap wit t-shirt er onder lichtbruine dockers broek bruine schoenen |
grijze blouse, hm
blauw/zwart shirtje met diepe v-hals, mango spijkerbroek, mango witte hoge schoenen, ecco nieuwe ketting en mn vaste sieraden. haar in een half staartje, gloria - cacharel op, jammie. |
-- weg met de lichtblauwe fleecetrui--
omgekleed en wel: zwart kanten ondergoed Zara zwarte panty V&D groen-zwarte rokje Hennes zwart Amnesty International DIY offshoulder shirtje :cool: ultra-brede zwarte riem met gouden zwaan voorop 2ndhand wit colbertje Hennes zwart groene 60's oorbellen van Noé camel afzaklaarjes Dior-addict <3333 mmmm |
Citaat:
ontopic: donkergroen vest,gsus legerbroek,whatever energy schoenen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |