![]() |
Alle snoepmachines spannen tegen me samen
Ik haat die dingen. Die archaïsche gevallen op de RuG slikken niet eens munten van 2 Euro, en de helft van de tijd blijft 't snoep hangen, waarna je of 10 minuten bezig bent om dat ding net zo lang te rammen tot hij je snoep loslaat, of 10 minuten bezig bent (minstens) om iemand te vinden die de sleutel van dat ding heeft. :rolleyes:
Een keer wou ik iets kopen dat uitverkocht was, geld weg :mad: Had ik misschien beter op moeten letten, maar wel zeer irritant. Een nieuwere automaat op het station wou vandaag m'n zakje chips niet loslaten na m'n €0,75 geslikt te hebben :mad: :mad: Het ding een mep verkopen hielp niet, omdat dat geval helemaal in de muur zat ingebouwd...Degene achter me raadde me aan naar het bijbehorende kioskje te gaan, maar aangezien m'n bus natuurlijk 2 minuten later vertrok had ik daar geen tijd meer voor :mad: Murphy, ik weet waar je huis woont! :mad: |
ik vind jou nick zo leuk :)
en bij mij op schiool kan je juist altijd zeggen dat je er iets had in gegooid, en dan krijg je alsnog wat |
als je sterk bent, til je die automaten op, en schud je er een beetje mee :P dan verdien je je invsteringen ruim terug
|
Oeh, een samenzweringscomplottheorie....
|
Ken begeerte als de oorzaak van het lijden.
|
Citaat:
|
Wat een stoute machines zeg. :(
|
Citaat:
|
Op school gebruiken wij onze pas voor dat en geen geld, en het is bij mij nog nooit gebeurd.
Snoepmachines love me. :p |
Gijzel een keer een snoepmachine, dan weten de snoepmachinegoden ook dat je het niet meer leuk vind. :)
|
tja, shit happens.
|
Vreselijk.
|
Mjah, het is allemaal een groot complot. :eek:
|
tja snoep kopen dat er niet is lukt niet he :D
|
En ik wilde er nog wel een open dag gaan bezoeken. :rolleyes:
|
Hmmm... bij mij op de universiteit kun je sommige snoepwaren gewoon losbeuken als je hard genoeg beukt :P
Als je echt een jerommeke bent dan draai je dat ding gewoon om |
Ach ja, er zijn ergere dingen in het leven..
|
Ach, snoep bevat toch vaak smerige stoffen en is slecht voor je tanden.
Misschien wil een beschermengel je helpen. |
Wat wel leuk is, is als dit bij de vorige koper is gebeurd.
Gooi je er 50 cent in, krijg je er 2 :) |
Gewoon beuk'n. (y)
|
(overigens kan ik het iedereen afraden, gelukkig niet uit eigen ervaring, om tegen zo'n automaat te beuken met een bekertje thee in je handen :D )
|
ach, als ik op school ben haal ik altijd de concierge, wat nogal vaak gebeurt, want de snoepjes die ik wil zitten op een plek die altijd blijft hangen, of hoe je het ook wilt noemen :)
|
koop het dan ook niet :confused:
|
Citaat:
|
Bij ons komen er twee blikjes cola uit voor de prijs van een :p
Als je hard slaat |
wat is nou de moraal van dit verhaal?
|
Bij ons komt er soms 2 keer iets uit als je geluk hebt. Of er zijn mensen vergeten op de R te drukken voor wisselgeld.
|
Citaat:
|
Krijg je rotte tanden van, eet een appel. (y)
|
Citaat:
|
als ie blijf hangen, gewoon het artikel wat er achter zit ook kopen
|
Ik heb het verhaal niet gelezen, maar ik ben het er wel mee eens.
|
Citaat:
|
bij mij was ie een keer kapot en toen kreeg ik ipv 1 zakjes m&m's iets van 7 zakjes:p wat een feestles was dat uur daarna zeg:p
degene die na mij kwam bij die automaat, kreeg de schuld dat ie m gesloopt had, want dat ding deed t helemaal niet meer:p |
Ik heb altijd geluk :) Ik kies altijd iets wat de keer ervoor níet is gevallen (onbewust hoor), en dus vallen er 2, krijg ik er 1 gratis :P Of iemand vergat op de knop voor wisselgeld te drukken, gnagna, zat er nog €1,50 in :) Weer extra ding :)
Wel altijd pech met blikjes automaten, die blijven vaak steken... |
Citaat:
|
Citaat:
Hmmm...(nu mis ik de ^o) smiley van msn messenger..) |
goh :p
|
Citaat:
|
Ga dan ook niet naar een snoepautomaat.
|
Als alle snoepmachines tegen jou samen zouden spannen, waarom gebruik je ze dan nog?
Da's natuurlijk vragen om moeilijkheden... |
Citaat:
|
Dat is lullig voor je.
|
oh.
|
Mededelingen mogen hier niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |