![]() |
http://www.dreamwalkers.net/avalon/g.../aphrodite.jpg
Daar staat ze, in de donkere kamer Het water glijdt langs de muur Haar witte zijde rond haar dijen de liefde maakt eenzamer Gedurende haar laatste uur... Het water aan de muur kende maar twee tijen Eb zoals haar late groene haren golvend over de schouder, naakt gevlochten zoals de lieden die op zee varen De rand van het schip dat de wal raakt Vloed zoals de bekoren borst glad en sterk, gestoken betast door de vorst Het mes, in het hart gebroken Opgekomen na gedaald Gestorven na verhaald |
Ik vind stroof3 en die laatste twee regels heel mooi, maar ik moet bekennen dat ik maar een vaag idee heb waar het over gaat.
|
hmmm schilderij is een mooie bijkomstigheid:)
|
Citaat:
Een perfect beeld van wat een ander schrijf, een beeld waarin de andere zich max blootgeeft? |
Citaat:
|
(y)
|
Mooi hoor....wat een woordgebruik:)....erg mooi!....
ik begrijp alleen de laatste 2 zinnetjes niet zo :o >>>of blijft dat een geheim van de schrijver?;) liefs, Mariamne |
Citaat:
Opgekomen na een wereld waarin ze enkel daalde in waarde.Enige liefde niet meer begreep.Enige liefde niet meer ontving --> Opgekomen na gedaald Ze verhaalt haar leven, ze toont haar woede, onmacht, pijn, liefdesverdriet... Besef ...ze sterft van eenzaamheid -->Gestorven na verhaald |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |