![]() |
Craig's brother weer bij elkaar
CB is weer bij elkaar. wat een geniale band, ben benieuwd wat het derde album brengen gaat....
|
zo goed zijn ze helemaal niet.
|
ik vind ze lichtelijk overgewaardeerd af en toe (met de nadruk op lichtelijk), maar ik vind ze zeker niet slecht. ik ben dr ook best benieuwd naar
maar hier waren al 2 topics over geloof ik |
oh hmm ja na zoeken kwam ik daar ook achter. well.... ik hoop iig dat ze nog eens europa gaan touren
|
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze overgewaardeerd worden, want ze zijn echt tering goed. Ik kan ook egt niet wachten tot hun 3e album..:)
|
ze zijn koel.. heb je ook een bron? want ze hadden heel erge ruzie ofzo?
|
Citaat:
|
Overgewaardeerd? Ondergewaardeerd eerder. De meeste mensen kennen ze niet, ook omdat de CDs niet echt flink in Europa gedistribueerd zijn volgens mij.. Maarja, daar kan ik het mis hebben :P Ik kon het alleen lastig vinden in winkels ieg ;)
En Craptalk doet z'n naam eer aan :+ Lost at Sea vind ik echt erg koel en Homecoming heeft ook z'n momenten (maar is wat simpeler/raggender). Bond is een koele songwriter ieg en z'n stem is behoorlijk droog :+ Als de 3e CD een voortzetting wordt van Homecoming ben ik blij en als het een voortzetting wordt van L@S ben ik dolblij ;) |
Citaat:
|
Citaat:
het is eigenlijk gewoon een kutband. |
Ik ben bang dat je dit op niets baseert..probeer het gewoon eens te luisteren.. :nono:
|
Citaat:
|
iemand kan het toch gewoon een kutband vinden
zijn mening. |
Tuurlijk, maar als hij eerst zegt dat ze niet zo goed zijn en later zegt dat het gewoon een kutband is, dan komt dat bij mij over als een zin zonder gedachte.
|
Citaat:
|
zijn ze wel dus :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ja ik ben wel benieuwd supergoed waren ze misschien niet maar ook zeker niet slecht, hopen dat het wat word. |
Craig David's broer is weer terug? Dat is goed nieuws :)
ik wist niet dat die ook in zijn band zat :bloos: |
Citaat:
|
dat bedoelde ik dus te zeggen..:)
|
|
ik kende t nummer al, maar hij is ernstig vet
|
Jemig, wat zie ik uit naar het nieuwe album. Ik vind ze misschien wel ondergewaardeerd. Maar goed, het nieuwe nummer vind ik al weer geniaal.
Ze moeten maar eens snel naar Nederland komen! |
April 2004
WAKE UP!!! CB is currently working out a deal with the indy label Takeover Records We will be releasing an EP with them in May. This will include a restocking of our merch closet. AKA new shirts, hats, hoodies, underpants, stickers... Stay tuned for news updates, pictures, song demos, etc... Yes we will be playing shows soon! Expect to see The Brother live in CA late May. We will be going to Europe in June, and Canada in July. The future looks bright. Thanx, CB MANagement Maar zal wel niet door gaan voor jullie anders hadden we het wel gehoord. ;) |
Ging toch niet meer door omdat de zalen vakantie hadden, of zoiets?
|
het is verschoven naar eind 2004, ivm vakantie ja
|
ik hoor het nou voor het eerst.
stem lijkt op REM :D klinkt wel ok, maar i've heard better. |
ik vond het altijd een net-niet versie van lagwagon, maar ik vind
'my annie'wel een supercool nummer. |
mwah dat vond ik alleen bij homecoming, lost at sea was al heel anders
|
shared iemand deze op soulseek??
ik kan het niet vinden |
Net-niet versie van lagwagon?
LOL ze hebben maar 1 nr dat op lagwagon lijkt en dat is who am I? dus ik zou maar meer van ze gaan luisteren. Ik vind het nieuwe nr niet echt geweldig... het mist dynamiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee, welke nr's zijn volgens jullie dan lagwagon achtig?
|
De zangmanier van Ted Bond lijkt zoenzo best veel op die van Joey Cape..maar ik vind het echt geen mindere versie van Lagwagon..
|
de hele homecomming cd?
|
Ik snap echt niet hoe je dat kan vinden, maar zal wel weer aan mij liggen.
De stem van Joey is echt vet anders. Die gozer van Craig's brother heeft een vet vaag accent en Joey heeft echt niet dat accent. Daarnaast is de stem van Joey veel scherper. |
Joey geen accent.. :o?
|
Citaat:
Alleen weet CB er wat meer een "thema" aan te koppelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeie band.. Nieuwe nr is ook top !
|
Citaat:
|