![]() |
[internet] planet internet email
Ik heb het adsl comfort pakket van planet internet... en daar heb ik dus ook een mail adres bij
Ik kreeg toen ik es een paar keer naar m'n school mailde nooit en reactie terug en iemand anders wel steeds direct. Dus ik ging maar eens even een mailtje naar me hotmail adres sturen om ff te testen.. maar die kwam maar niet aan.. toen ff met planet adres van me pa geprobeerd.. en die kwam ook maar niet aan... najah ik gewoon weer aan het werk.. 2 uur later kwamen die mailtjes opeens binnen :s bestwel traag ofzo meer mensen die dit ook hebben ? |
Kan een tijdelijke storing danwel onderhoud zijn, normaal zou mail binnen een minuut binnen moeten komen. Iig wel als je van en naar NL stuurt.
Maar dit is natuurlijk geen hardwareprobleem, tenzij je je netwerkkaart verdenkt. ;) -> Software & Multimedia |
Er zijn servesr die zijn gewoon omntzettedn traag..
Bij hotmail van of naar buitenaf mailen duurt bijvoorbeeld altijd lang.. Doordat die zoveel mail versturen verdelen ze de tijden dat mail verstuurd word zodat er niet ineens gigatische load aan mail komt.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |