![]() |
iets leuks doen voor lief meisje
Hallo
Ik heb een superleuk meisje leren kennen op internet en een half jaar mee gebeld en gemaild enzo. Nu hebben we laatst een keer afgesproken, was supergezellig. Precies zo als op internet. Ik zie haar echt wel zitten, en ze vind mij ook erg leuk. Dus nu kijken we of het wat gaat worden, en als het niet zo is dan blijven we in iedergeval vrienden. Aangezien ik niet echt een rokkenjager ben en nog niet echt serieus een vriendin heb gehad vind ik het erg spannend allemaal! Ik wil iets leuks voor d'rdoen maar ik weet niet echt wat.. Dus als iemand tips heeft??? alvast bedankt, ciao. Watervlo |
|
stuur haar een virus.
(symbolisch: een eind aan die pc-shit; nu het echte werk) is dat romantiek of niet. |
Heej Heej!
Fijn voor je dat je het irl ook zo goed met haar kan vinden! Ik heb het anders meegemaakt.. .maar goed dat doet er nu niet toe! Een leuk cadeautje vind ik persoonlijk; een tatty teddy beertje, je weet wel zo`n klein lief grijs beertje.... T is maar een tip.. misschien dat je dr wat aan hebt! Succes verderz samen! greetz uit fryslan ;) |
koop een roos en ga zomaar naar dr toe (y)
|
doe iets onverwachts.
|
Ieder meisje is uniek.
Voor het leukste plan, moet je iets doen wat bij jullie past/leuk is. |
Als je iets met een verrassing, kaarsjes, roosjes en mooie muziek doet dan zit je wel 'veilig', niemand zal het origineel vinden maar iedereen zal het wel leuk vinden :P.
Maarreh, als je wel iets origineels wil doen, dan kun je dat beter zelf verzinnen, want jij kent haar veel beter dan wij :) |
doe iets wat zij heel leuk vind, persoonlijke dingen zijn ook leuk, maar een lied voor haar, schrijf een gedicht of koop gewoon een roos en verras haar ergens waar ze het niet verwacht had!
|
ga voor dr optreden (y)
|
Citaat:
Ook al zou ze 14 zijn is het nog te fout voor woorden. Ontopic: Nodig haar bij je thuis en ga lekker voor haar koken. Niet super origineel maar toch ;) |
ojee, ik kan niet koken, dichten of liedjes schrijven...
|
alle cliche dingen! Niet orgineel maar vaak wel leuk om te krijgen... een roos, een kaartje, gezellig avondje enz ect. (y)
Maar maak het niet te groot, want ik zou me dan bijvoorbeeld al snel in het nauw gedreven voelen. Maar goed, weet niet hoe zij daar over denkt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ TS Wees geen mietje en ga ervoor! Ach het gaat om het idee dat je voor haar gekookt hebt niet om hoe het smaakt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic hebben we niet voor niets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |