![]() |
Bf probleempje
Heya folks,
ik heb battlefield 1942 en als ik de patch dowload (patch 6.1.nogwat) start het spel niet meer op. hoe kan dat en weet iemand daar een andwoord op? greetz thomas |
mjah
om dan maar ff de bf aanhangers hier na te doen alsof dit een topic over cs is.. zie je wel.. BF zuigt.. kut spel man, dr is echt nix aan en super simpel. word alleen gespeeld omdat het zon lage systeemeisen heeft :rolleyes: :rolleyes: ontopic: heb je het spel wel origineel? want het lijkt erop alsof je een illegale versie probeert te patchen en dat gaat niet altijd met normale patch. .daarvoor hebben ze DOX uitgevonden |
Citaat:
ontopic: geen flauw idee |
Citaat:
Citaat:
bf is gewoon kut omdat je het met veel man moet spelen omdat het anders echt niet te doen is. .1v1 op mega map heeft geen fuck nut.. de models vind ik echt ongelooflijk dom, zelfde als bij cod.. ze lijken gewoon op nix.. |
Nee ik heb het niet illegaal ik heb het namelijk van de bieb.
(en ik krijg nog bf 1942 deluxe :D :D :evil: ) Maar ik heb dus nog even gekeken op de offieciele site van EA en daar vond ik onder patches de naam ' incremental patch' http://www.eagames.com/official/batt...p?state=010010 Wat betekent dit? Meschien zou dan dit wel de oplossing zijn. Greetz Thomas |
Citaat:
2004-02-03 PC Game Dox Battlefield 1942 Update v1.6.19 (c) EA 19x15 MB DEVIANCE 7.9 die dus :p |
Citaat:
kan je of iemand mij een directe (ftp)link geven waarop ik het kan dowloaden p.s ik heb wel patch 1.6 |
eehm..... gekraakte patch klinkt als:
WAREZ :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik gaf toen enkel aan waar een deel van de gamers vandaan kwam. Als het niet werkt moet je een paar fansites of homepage van bf langs gaan en de forums checken. |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we 't dus bij legale patches houden, die gewoon zouden moeten werken als je legale cd's van de bieb hebt. |
ohja, kheb de rest niet gelezen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen dls |
goh, het zal eens niet BF zijn waar weer eens wat fout gaat...
|
Citaat:
:s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als jij niet aan gekraakte patches kan komen heb je gwoonweg pech :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat wil je, als jie te lame bent om te betalen voor een spel ... :) |
Citaat:
|
whaaaa
FF ONTOPIC MENSEN |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan me al HEELE lang geen CS errors herinneren.. alleen domme config fouten van doelloze newbies.. het enige wat teveel errors geeft is STEAM, maar daar kan het CS-team nix aan veranderen |
Citaat:
|
Kappe met battlefield afzijken! hij stelt een vraag, geef hem antwoord, hij weet zelf wel dat het een goed spel is. :D
|
en daarom kom ik al een lange tijd niet meer op scholieren.com
alleen al om dit kinderachtige gedoe over battlefield en cs :S heb je al geprobeerd om opnieuw te installeren ? misschien op andere pc probereen ? @Cs--> Cs team heeft en meer geld en meer tijd omdat ze niet meer met iets nieuws komen EA is al klaar met battlefield vietnam :D :p |
Godver..
Ik was altijd een kansloos figuur.. ik bedoel een fulltime battlefield speler, maar sinds mijn pc gecrashed is ben ik cd2 kwijt :| Heb het al 2 weken niet gedaan, wel lekker opzich want iedereen dacht altijd dat ik een cheater was aangezien ik vrij goed kon vliegen :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |