![]() |
Oorbellen
Als ik m'n oorbellen uitdoe (ik heb gewoon van die knopjes, niks bijzonders) zit er allemaal prut aan, en soms is het ook helemaal slijmerig, echt super smerig. Iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik er voor kan zorgen dat het overgaat?
Het is denk ik niet zo dat ik allergisch ben voor die oorbellen want ik heb verder geen last van jeuk o.i.d |
Nou ik ben allergisch voor nikkel en geloof me dat jeukt écht niet!
Ik zou toch zeggen dat je er niet goed tegen kan. |
hoe lang heb je je gaatjes al???
ik heb namelijk nu in 1 oor 2 gaatjes er bij laten schieten en die zijn nu (na 5 weken) nog wel wat geirriteerd en daar komt dus idd wat troep uit, maar ik heb die andere gaatjes al 14 jaar ofzo en daar geen last meer van succes |
Citaat:
|
als je al zo lang gaatjes hebt ben je dus niet allergisch....
maar die nieuwste gaatjes; zijn dat de enige die nog viezig zijn?? want dat heb ik dus ook en die van mij zitten er 5 week in |
nee die nieuwere zijn juist het minst viezig :s
|
ik heb dat probleem ook, maar dan met zilver... jeukt niet maar er komt wel troep uit mn oor. Misschien kun je beter het zekere voor het onzekere nemen en oorbellen van chirurgisch staal kopen. Ziet er mooi uit en het is vrijwel onmogenlijk om dáár allergisch voor te zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik probeer gewoon een paar dagen andere oorbellen, dan zie ik het wel
bedankt in ieder geval :) |
Ik had dat in het begin ook.. goed schoon houden zou ik zeggen en misschien gaat het over een tijdje vanzelf over, is bij mij ook zo gebeurt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga het proberen :)
bedankt |
Idd, vuiligheid laten losweken met warm water en dan ontsmetten.
Misschien span je de oorknopjes te hard aan, nja, bedoel dan dat je het te hard toeknijpt, zeg maar...pff, nogal vaag uitgelegd.. :s |
Citaat:
maar dat is niet zo, ik verlies juist altijd die sluitingen omdat ik ze niet strak genoeg aanknijp |
Ze zijn gewoon een beetje ontstoken je oren volgens mij. Mijn tip is ff een paar dagen geen oorbellen meer dragen en elke dag ff met sterilon doen dan gaat t vanzelf over
|
Citaat:
precies |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe je je oorbellen 's nachts wel altijd uit? Ik had ze namelijk een keer ingelaten en doordat ik op mn zij slaap was 1 kant toen helemaal gaan irriteren enzo :confused:. Misschien kan dat een reden zijn? Verder zou ik aanraden de gaatjes én de oorbellen vooral goed schoon te houden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 2 jaar geleden ook extra gaatjes laten schieten boven mn oude gaatjes, die zijn nu nog steeds ontstoken als ik er oorbellen in doe. Ik weet ook niet waaraan het ligt en daarom doe ik alleen oorbellen in naar een feestje en diezelfde avond meteen weer uit ;)
|
Citaat:
|
ik heb het opgezocht: in chirurgisch staal zit geen nikkel!!! sorry Qamra :p
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |