![]() |
Vechtpartij op almelose school.
Zoals jullie misschien al hebben gehoord of gelezen is er woensdag 25 februari een vechtpartij geweest op een vmbo school in Almelo. :nono:
Mochten jullie het nog niet hebben gehoord of gelezen bekijk dan deze sites eens. http://www.nieuws.nl/news/NEWS/artic...ticle_id=20609 Wat niet is aangegeven in het artikel is dat het gaat tussen groepen turkse jongeren en armeense jongeren. Bij deze zal ik graag jullie mening willen horen over dit hele gebeuren.. |
Was het gisteren ook al 26 februari? Link doet het niet bij mij..
|
Ja en, was de LPF erbij dat dit wereld nieuws is.
|
niet echt bijzonder ofwel?
|
Oh die rare allochtoonse jongeren ook. Wat zullen ze de volgende keer doen?
|
een stoplicht springt op rood, een stoplicht springt op groen..
|
Met andere woorden: 'het is vmbo, dan wéét je het wel' :D
|
Het is nu eenmaal zo dat de meeste mensen op het VMBO een niet al te grote woordenschat bezitten en ja, dan ga je al gauw op de vuist wanneer je in het nauw gedreven wordt. Zelf heb ik ook op het VMBO gezeten, maar ik ben uiteraard een uitzondering, dat wisten jullie natuurlijk allang! (y)
|
(Christelijke) Armenen en Turken hebben het niet zo op mekaar.
Heeft "misschien" te maken met het verschil in geloof en dat er een aantal miljoen Armenen in de eerste wereld oorlog in Turkije zijn omgebracht... |
Ja hadden de Turken tijdens de eerste wereld oorlog niet een soort van Genocide op de armenen gedaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
En trouwens, grpapig dat iedereen metene de allochtonen er weer bij haalt, terwijl men ook dondersgoed weet dat als t allochtonen waren, dat het tegenwoordig er gewoon bijgezet wordt, wat dus NIET het geval was. |
Citaat:
|
wow :eek: een vechtpartij...shit ey
|
goh een stel opgefokte tienertjes gaan lopen rellen, die jeugd van tegenwoordig, :nono: tiswah
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Turkije wil het niet erkennen, dat is heel wat anders. |
Citaat:
|
Boeiend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |