![]() |
turkije wintersport
hey, ik had een vraagje ....
is een van jullie weleens naar turkije op wintersport geweest of gaat die er nog heen want ik ga namelijk a.s. zondag naar turkije en ik vroeg me af (voor de mensen die er geweest zijn) of het een btje leuk is ???? |
in de krant stond dat ze daar 25 km piste hebben :o
|
Ligt daar wel eens sneeuw dan :S? Dacht dat het daar altijd lekker weer was :)......
|
Nee, in het noorden van Turkije is een groot wintersportgebied.. ik ben er zelf nooit geweest maar volgens mij ligt er wel meer dan 25 km piste hoor..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens de bijbel zelfs de hoogste berg ter wereld :cool:
|
ja er is sneuw en het is daar wel een stukkie hoger dan 25 km :p
|
yeah hoger als 25km :cool:
|
Wat ik heb gehoord is dat t wel leuk is al je kan skieen maar dat je vooral last het van de onprofessionaliteit van de Turken. Ze spreken niet echt goed engels en weten zelf niet heel veel van t hele gebeuren af (skiliften die zo brak zijn als maar kan, slechte lessen enz.).
|
mja ze zijn een beginnend wintersportland, moet nog een hoop verbeterd worden!
|
miro: wat lul je nou. je weet niks over hen en je lult gewoon. die mensen daar (bij toeristische gebieden) kennen engels goed, omdat het hun baan is.
ConcordDawn :een beginnende sportland: dat dacht ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jajaja oke ik snappie
|
Citaat:
En het is kunnen en niet kennen. |
Citaat:
|
volgens mij is er idd maar 25 km piste
edit: ff gechecked --> grootste skigebied 30 km piste beste tijd om te gaan --> juni - oktober is het er koud --> ja, -13 ligt er sneeuw --> nee, dat bijna niet |
moet dit niet in het "europa-deel" van het reizen&vakantie deel?
nou ja. Hmm... nee, bedenk ik me net. De bergen van turkije liggen niet in het europa-gedeelte :D heb laatst in de krant een stuk gelezen over wintersport in turkije. Alles was fijn, alleen was er per gebied veel minder piste. Je had bijv. 2 blauwe pistes en 1 rode. Voor beginnende skiers dus fantastisch, maar mensen die wat meer afwisseling nodig hebben kunnen beter wachten tot ze de verschillende gebieden met elkaar verbonden hebben. |
een vriend van mij is er geweest afgelopen winter. Leuk voor beginners, maar niet voor gevorderden ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |