![]() |
Ain't No Party
Een tijdje geleden zei een schoonbroer van me (ben Oom van zijn kind) dat ie een single ging maken als MC, inmiddels is de single uit en deze week in de top 50 binnen gekomen (46 om precies te zijn). Zijn naam is MC-Q en hij heeft het liedje gemaakt samen met DJ Kicken.
Wat vinden jullie van het nummer, daar het hier met het uitgaan ongeveer grijs wordt gedraaid (niet voor niets, super vet nummer volgens mijn mening) - www.djkicken.nl - www.mc-q.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je doelt zeker op Alcohilic party
Music for the mass zullen we maar zeggen he (n) |
Citaat:
|
schijnt heel oud te zijn , het origineel.
mja ...music for the masses inderdaad :s. |
Ain't no party like an S-Club Party..
SSSSS-clubbb, let's get down tonite |
Citaat:
vooral de PCP-versie van een aantal jaartjes geleden vond ik cool, geen idee van wie t origineel is eigenlijk |
Citaat:
|
Citaat:
*zoekt single hoesje* J. Robinson & M. Acardipane 'Drunken Piece Of Shit' |
Citaat:
maar dat is toch niet t origineel? lijkt mij teminste |
Ik heb die van PCP, vink wel chill
|
like a s-club party
|
ik ga het niet downen.
ben niet gek. Kom nou zeg wie dacht dat ikd at ging downen? JIJ EXO? kom nou ik ga dat echt niet downen. |
Citaat:
ga es downen, je bent toch openminded? |
Citaat:
|
Citaat:
S club 7 is het grootste stel debielen die ooit op deze aarde gespawnd zijn. Hmm... ik vraag me af of ze vriendjes willen worden ... |
Citaat:
ze passen hier wel tussen |
De versie van Marc Acardipane vind ik zwaar zalig, deze versie ken ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.tiscali.co.uk/community/g...es/large/2.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar dan heb je ook wat
|
Citaat:
Wat zeg ik, wel meerdere keren (y) |
Citaat:
|
heeft ze ook haar op haar kont :D
sorry :p laatste keer dit grapje goed? |
Citaat:
|
het ging hier geloof ik niet om s club 7
|
LOL, reacties over S Club 7 terwijl we het toch over
DJ Kicken (broer van dé Patrick Kicken (v. 3fm ) ) en MC-Q BTW, de clip is nu gister uitgekomen op The Box, ClipCode 741.. Tell me, do you guys like it? |
Citaat:
nee mn ma heeft een lekker kaal kontje |
Citaat:
|
Nou als ik eerlijk moet zijn vind ik er niet veel aan, echt weer zo'n plaat van o.a. dj kicken :| en zijn uitmelkerij. Die vocals omg hoe droog :P volgens mij heeft ie ze zelf ingezongen. Het zal wel aan mij liggen dan maar ik heb hem echt nog nergens gehoord in een discotheek (gelukkig) of op de radio.
Mijn mening ^^ :rolleyes: |
gewoon drunken piece of shit van Six Pack downloaden, das de goeie versie
|
Ik vind het echt zon triest nummer.Gewoon een lelijke dikke kale kamper, met een bubbling sletje erbij die dan lekker een sample van een oud hardcore nummer gaat jatten en ff proberen er wat geld uit te kloppen.Als het dan nog ergens naar klinkt zeg ik van ja maar dit is echt gewoon troep. :nono:
|
Citaat:
|
Overigens waar gaat dit topic eignelijk over?
|
Nog altijd over die nieuwe versie van Ain't no party.
Ik heb hem van t weekend gehoord en sorry maar hij zuigt. Mijn mening weliswaar, maar ik vind niet snel iets slecht. Ook de dj schrok blijkbaar van t nummer en gooide hem snel af en de aanwezigen leken blij te zijn dat het nummer af werd gezet :D. Sorry, maar ik vind het waardeloos en ik hou het dus zeker bij Marc Acardipane! |
ik nomineer het als slechtste én meest breezah nr 2004 alvast.
dus ik zou zeggen tegen alle renesse DJ's : REN naar jullie platenboer |
Zei daar iemand S Club 7???
|
kutnummer
origineel is tof dj kicken sux qua producties iig |
kut nummer
|
Citaat:
Jah wat is je punt nou eigenlijk? |
Citaat:
en wat is jouw punt nou eigenlijk? |
Ik zag het gister voor het eerst op tv, wow, wat verschrikkelijk :| Die clip ook.. ik vond het bijna lachwekkend..
|
waarom zie/hoor ik die nummers nooit
achja....ergens is het maar goed ook |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |