![]() |
Verfilmd boek <225 Blz
Wie kan me helpen aan een goed boek, verfilmd en niet al te dik.
Ik zat zelf te denken aan: De (ver)wording van de jongere Durer van Leon de Winter. Iemand betere ideeen? |
Hoe dik vind jij dik?
Aanrader (en ook verfilmd dus, al heb ik de film niet gezien): - De Passievrucht, Karel Glastra van Loon, in de Lijsteruitgave ong. 230 blz. |
Citaat:
|
' Ik ook van jou' Giphart, maar ik geloof dat die verfilming zo diep triest, totaal niet overeen komt met het boek, dat je er waarschijnlijk geen bal aan hebt.
' Phileine zegt sorry,' wederom Giphart, dat kan ook niet zo'n dik boek zijn, gezien de gemiddelde lengte van een Giphart. Als je: 'Als twee druppels water,' (= film) te pakken weet te krijgen, zou ik aanraden die te kijken. De donkere kamer van Damokles, Hermans, is een geweldig verhaal, al is het wel wat langer dan je gestelde aantal pagina's. |
De oesters van Nam Kee van Kees van Beijnum.. maar daarvan vind ik de film niet super, en het boek is vrij dik.. De tweeling van Tessa de Loo is ook een aanrader, maar daarvan is het boek ook erg dik.
|
de tweeling tessa de loo
twee vrouwen harry mulish de aanslag.. nnn schrijver vergeten' achter in laaglnd hoofdstuk 7 staan tips |
De paardenfluisteraar????
De schrijver weet ik niet |
de aanslag is van harry mulisch en heeft ongeveer 250 bladzijden.
de paardenfluisteraar is van Nicolas Evans en het aantal bladzijden is bijna 500, maar de vereenvoudigde versie heeft iets minder dan 100 bladzijden. kusjes lies |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |