![]() |
Idol
Wie gaat er winnen denk je?? :evil:
|
Boris natuurlijk.
Waarom? Hij heeft een goeie stem, heeft uitstraling, enz. enz. Maar niet dat ik idols nog check. nee... Die meike zou ik trouwens wel doen (y) |
pff..heb je een wedstrijdje met iemand wie er het meeste topics open kan houden..?
|
Nooit gezien dat hele idols gedoe het zal me dus de kont roesten welke mongool nu weer in korte tijd een hele rits singletjes gaat verkopen en daarna 'uit de kast' moet komen om toch nog een beetje publiciteit te krijgen
|
Uhm :eek: Ik denk dat dit niet helemaal in het woordenboekje van de gemiddelde forummer op dit subforum past. Er heerst hier namelijk nogal een eenzijdig sfeertje waarin de commerciele popmuziek niet past. Alles wat niet aan hun eisen voldoet wordt zonder pardon gekraakt en topics worden vervolgens gesloten.
Ik heb gestemd op Marlies, maar Irma vind ik even goed. Er zitten nu wel 5 goede in Idols, dat is wel positief, tegenover 2 half goede in Idols1. Wie heeft er op Meike gestemd? Een dove? |
Ik zou et werkelijk niet weten en et interesseert me ook bar weinig..
|
Citaat:
ik kom ook regelmatig uit de kast |
Dit topic hoort op onzin thuis, niet hier.
Met muziek heeft idols helemaal niks te maken. |
Boris. Die paar afleveringen die ik heb gezien, heb ik toevallig ook hem gezien. Hij had een geweldige stem, een aparte uitstraling en voor mij stond daar de winnaar. Voor de rest heb ik niet meer gekeken maar hij blijkt er nog bij te zitten. Moet ik niet over nadenken dus :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic :nono:
Dalijk moet ik hem nog verplaatsen naar d&a :D |
Ik ga ook voor Boris. Hij zingt geweldig :)
En Irma en Marlies zijn ook erg hip (y) |
Citaat:
|
't boeit me eigenlijk niks, maar als ik dan echt moet kiezen ga ik voor Marlies, Irma of Boris.
k heb het btw niet altijd gevolgd dus k ben dr niet helemaal zeker van |
17 mensen hebben al op Boris gestemd :eek:
|
Correctie: 17 mensen en een buitenaards gezwel.
|
Ik vind Boris ook wel ok, maar Robin toch ook wel...
*jaja, het is beschamend ik kijk naar Idols... |
Ik heb laatst toevallig die aflevering gezien waarin alle lui die niet automatisch doorwaren mochten gaan strijden om verder te komen. En dat was maar jammer.
Ik heb geen flauw idee, het zal wel weer een mr. goodlooking worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk niet naar Idols (ja, heb het weleens gezien, anders wist ik niet waarover ik het had...ben ik dat gezeik ook voor), dus dan maar stemmen op boerenlogica:
Boris heeft lang haar, lang haar is cool, Boris moet winnen... en ik denk (hoop) dat het dan niet zo van die mierzoete nummers worden, maar toch wat meer nummers die bij Boris passen...het stevigere werk zeg maar... nog steeds geschreven door een paar heren in pakken uit Hilversum, maar toch iets draaglijker dan die klotenummers van Jim en Jamai |
Ik denk dat Boris niet tot het einde mee blijft doen..
Volgens mij heeft ie helemaal geen zin om nummers als die van Jim en Jamai te gaan zingen, maar doet ie gewoon mee om het wat gemakkelijker te maken voor zn eigen bandje :) |
Citaat:
hij is gewoon een sell out, net als de andere idols-sletten. |
Ik heb dat hele idols niet gevolgd, dus ik kies ook maar Boris. :p
|
je kunt gewoon aan de stem van boris zien dattie heel muzikaal is. hij is niet voor niets muzikant. ik ga ook voor boris. en die alice die mag dr ook wellis uit :nono:
|
zien? "horen" bedoel ik (sorry)
|
Ik durf erom te weddden dat Boris the big winner wordt..tenzij Idols hun ondergang willlen..
|
Citaat:
|
ik denk ook dat boris gaat winnen en dat maggie ook wel van mij want hijs echt wel goed..
Maar toch denk ik dat ze nu wel alice eruit moeten halen en eric al is eric wel een cool gozertje..ghehe maja daar gaat t neit om he..Irma vind ik irri, die heeft vast een beugel ghad en is er nog neit aan gewend dattie er uit is....en Marlies is een dewilookalike...ennnnnnnn JK vind ik ma niks....ennnn wie is er nog meer...owjah maud, dies ook wel goed vind ik..en de rest is er al uit volgens mij...ja kheb er 7..naja dit vind ik..:D |
ennnnnn Alice zingt vals (hoe is die eigenlijk zover geraakt, die moet echt wel sloten mensen hebben die op haar willen stemmen) ennnnn ehm ja, oh ja, Maud ziet eruit als een vent, waar zijn die krullen naartoe ennnnn...
:| Dus... Ik blijf bij mijn standpunt. Boris. |
I fully agree with you.... :D
|
Alice :cool: (y)
|
Boris. Hij is geil.
|
Boris, omdat al die kleine jonge meisjes daar op geilen.
Marlies is een cokesnuivende kuthoer, maar ze kan wel zingen. |
Ik mis een optie:
"Het kan mij geen ene fuck schelen wie van die losers dat nog slechtere programma wint" :) |
Citaat:
nou ja, boris tuurlijk, hij zier er fijn uit en heeft een mooie stem, goed maatgevoel en kan dansen en ja, ik kijk het ook omdat ik de afgelopen weken niet uitging op zaterdag (druk met leren) en wat is er verder te doen op een lose zaterdag avond... |
Marlies kan zingen en Boris ook.
|
Waarom is die Alice er nog niet uit?
|
Marlies is godvergeten lelijk. Daar gaat het hele idols toch om?
|
Boris, dat is echt wel duidelijk
|
Hhaa, ik ben de enige die op Eric heeft gestemd :D Ik was een beetje aan het twijfelen tussen Eric en Boris, dus toen dacht ik: ik stem maar op Eric, want die zal wel weinig stemmen hebben :)
Eric is echt cool, hij heeft een hele goede uistraling, als hij optreed ben ik blij :D Hij zingt natuurlijk niet 100%, maar toch :) En Boris, zoals iedereen hier zegt: hij is knap, zingt goed, heeft goede uitstraling... |
Marlies is de enige die ik niet als wannabe Idol zie maar als muzikant dus ik ga voor Marlies..
|
Boris gaat zeker niet winnen. Er moet een meisje winnen anders verdwijnen Jim en Jamai helemaal.. en dat is toch niet de bedoeling.. :o
|
Citaat:
|
Boris. Maar ik ben het er niet mee eens.
|
Citaat:
Alleen het is zo'n domme cokesnuivende kuthoer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |