![]() |
[tekening] boom
|
mooie boom (y)
|
prachtig
vind alleen de donkere stukken een beetje te streperig |
erg mooi
zal hem graag ingekleurd willen zien |
man!
dit is fantastisch! :cool: |
'Een boom' zegt ie dan :D
Een groot understatement als je't mij vraagt! Of met andere woorden: erg mooie tekening joh!Er zit gewoon sfeer in, zelfs zonder kleur. Niks op aan te merken |
Erg vet.
Zo laten, niet inkleuren. |
Ik vind hem geweldig.:)
'k zou hem best ingekleurd willen zien, maar zorg iig dat je nog een origineel hebt... |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: hele mooie tekening, weer eens een ander genre aangeboord? Alleen het jonge plantje/boompje wat ervoor groeit ziet er een beetje vreemd uit, alsof het een rechtop staande tak is... Verder weer (y) |
Mooie boom,best toffe stijl,eigenlijk zou je zoiets moeten maken met kleur ook.
|
heel mooi :)
|
Citaat:
|
een woord :
mmmmooooooooooooooooooooooooiiiiiiii :) ik denk niet dat je hem in moet kleuren. zwart wit wordt denk ik veel mooier. dit is eigenlijk al mooi genoeg (y) |
Ik vind wel dat de kruin van de boom aan de achterkant wat meer naar beneden had mogen doorlopen, had ie een wat voller effect gekregen, verder is ie wel erg mooi ja
|
Ik vind het alleen net lijken of er in het midden het gezicht van een duiveltje of zo vast zit :s. Als dat de bedoeling was ziet ie er iets te vaag uit.
Verder misschien iets te veel strepen. Hij's wel mooi :) Is weer eens wat anders :D |
je kan goed tekenen, maar de compositie spreekt mij niet zo aan
wolken en zon, maar ook waaiende blaadjes als in een storm. Volle takken, maar 1 met alleen maar kleine blaadjes (dat klopt volgens mij niet eens, want bladeren vallen af en komen tegelijk allemaal terug,dus kan minder vol, maar niet meteen zo klein) vogels enzo, tja, het maakt het geheel een beetje cliche terwijl je echt heel goed tekent! |
Citaat:
|
mooi man!
inkleuren lijkt me ook overbodig, juist sfeervol zo. |
Qua perspectief e.d. is-ie niet perfect, en de compositie had wel beter gekund, maar dat boeit niet zoveel bij deze tekening. Hij is gewoon mooiig. :)
|
Ik ga hem niet inkleuren.
Ik heet Sina. Er hoort geen duiveltje vast te zitten in de boom. Deze tekening heb ik trouwens gemaakt voor een nicht van me om op te sturen (voor haar verjaardag). Ik had een aantal jaar geleden ook een boom getekend voor haar en wist nu niks te tekenen dus heb ik hetzelfde getekend. Dit is de oude: http://home.planet.nl/~kazem034/files/tree.jpg en bedankt voor de reacties :) |
Die oude ziet er ook wel leuk uit met die jongen(jij neem ik aan?) die tegende boom aanleunt :)
|
Jij kan het echt heel goed (y)
|
pwnage.
|
Heel netjes, maar die wolken en zon zitten een beetje erg laag.
|
Heeft je zusje van 4 getekend ofzo :rolleyes: (n) :|
|
Citaat:
|
very nice ;) (y)
|
Citaat:
Ga je me controleren ofzo :rolleyes: :eek: |
Volgens mij heb je wel teken-talent.
Het is heel gedetaileerd, met al die kleine dingetjes. De volgende keer een ander onderwerp! Een boom is niet echt... sensationeel. :p maar dat betekent niet dat het niet knap gedaan is. |
Citaat:
|
een boom is takkenwerk om te tekenen ;). 1ste (plaatje, de nieuwe tekening) boom is mooier, vooral de bladeren. Het geheel is de 2e wat origineler.
|
Mooi!
alleen vind ik het op de een of andere manier lijken alsof de bladeren er als een parachute overheen hangt, dus in een boog, dat lijkt wat onnatuurlijk.. maar verder, top! (y) |
Wauw, wat een heerlijke oude boom (y)
Ik heb nog wel wat kritiek. Kijk een naar hoe de boom op de grond staat. Je hebt aan de onderkant van de boom mooie dikke wortels, maar al snel gaan die over in vreselijk dunne gevallen. Een dikke oude boom zou zo nooit kunnen blijven staan. Bij van dit soort bomen zie je vaak dat zo'n wortel de grond in gaat en er een klein stukje later weer bovenuit komt. Dat is dan vaak bijna even dik als waar hij erin ging. Je moet beseffen dat er qua oppervlak er onder de grond bijna net zo'n hoeveelheid wortels zijn als er takken zijn. Ik hoop dat je er wat mee kan :) Maar ondanks dit vind ik hem erg mooi. |
R-E-S-P-E-C-T ! jij bent echt de tekenman spinneman...
|
Morridin: nee, dat ben ik niet. Zomaar iemand. Was zo saai alleen een boom.
Ieke: hey, daar heb je wel gelijk in. bedankt allemaal :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |