![]() |
telefoon verstopt
hey allemaal
ik zit met een probleempje: ik had gister erg ruzie met mn ma en nou heeft ze mn mobiel afgepakt.. en ik kan em nergens vinden.. heeft iemand misschien een idee waar hij kan liggen?? :confused: ik heb em dringend nodig.. waar zou jij dat ding verstoppen? grtzz laura |
Bel jezelf op?
|
Goeie van je moeder :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
thanx :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een zielige actie van je ouders.
|
geweldig :D
|
whahaha geniaal van je ouders.... heeft je ma geen handtas want dan had ze hem daar wel ingestopt
|
in haar nachtkastje
|
Citaat:
|
Hmm lijkt erop dat je ruzie nogal leuk vind :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verkoop jezelf bij opbod zodat je een nieuwe kunt kopen.
|
Citaat:
|
bel met de huistelefoon :rolleyes:
|
Citaat:
Ik zou het ook gaan zoeken als ze iets van mij zouden afpakken, niet dat ze dat zouden doen, maar toch :P. |
Als je hem vindt, kun je hem ook weer terugleggen. Nadat je hem gebruikt hebt. Ofzo.
|
Waarom heb je je mobiel zo snel nodig? Je kan toch ook bellen met de huistelefoon
|
wheheheh:p
|
Citaat:
|
Zo zie ik je kindertent site, volgens mij doe jij geen vwo (y)
|
pak een desert eagle en hou die tegen haar kop!!
en als ze niet zegt waar die ligt schiet je haar door haar kop :evil: , werkt bij mij wel altijd :rolleyes: :p |
In de koelkast
|
Citaat:
|
Ik zou alle belangrijke spullen van je ouders gaan verstoppen. (y)
|
Hééééééél lief aan je moeder gaan vragen of je 'm alsjeblieft terug mag.
|
Citaat:
Mja je kunt natuurlijk met de huistelefoon bellen, een telefoonzaak overvallen of het hele huis ondersteboven halen. Je had ook gewoon achter je moeder aan moeten lopen... (Misschien in de klerenkast, bordenkast, boekenkast, medicijnkast, rioollputje, vuilnisbak, tafella, bestekla, keukenkastje, blikken in keukenkastjes, koffiepot, theepot, andere pot, TV (even openschroeven en kijken), computer, radio, binnenzak van haar jas, binnenzak van de jassen van andere mensen in het huishouden, haar bed, jouw bed, bed van iemand anders, schoenen, broeken, maag, dekenkist, zolder, kelder, wijnrek, badkamerlamp, keukenlamp, zitkamerlamp, tent, caravan, auto, of het CD-rekje?) |
Zo'n mooie actie nog wel. :)
|
Citaat:
5 jaar geleden had niemand dat nog nodig dus ik zie niet aan waarom nu wel. @TS waarom tracht je niet gewoon het goed te maken :confused: , lijkt me de meest geschikte methode om je telefoon terug te vinden. |
Citaat:
|
net goed muahahahha :evil:
|
in hongerstaking gaan.. dan krijg je um misschien trug
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar in de kast tussen de stroopkoeken en het beschuit?
|
Tussen de poetsmiddelen, tussen de wc-rollen, in de kelder?
|
Wat heb je aan een mobiel?
|
Citaat:
Dringend heb je een mobiel nooit nodig, behalve als je alleen bent en problemen hebt. En niet thuis waar een huistelefoon is, dus kind, er zijn belangrijkere zaken in de wereld, maak je daar maar druk om. |
Oh zoo verstopt, ik dacht al hoe kan een telefoon nou verstopt zitten.. :o
(in de zin van neus verstopt) Eh, bel jezelf op, of laat dat ding gewoon. Ik weet ook niet altijd waar die van mij is, maarja dat ligt aan mezelf. ;) |
Wel kinderachtig van je ouders... maja zo leren ze het misschien wel af :p
Enne, als je misschien die ruzie had goedgemaakt had je je mobiel waarschijnlijk wel terug gekregen hoor... :rolleyes: |
Heb je al in de la gekeken?
|
Citaat:
|
wel een geniale actie.
kijk is in de koelkast. |
Citaat:
|
telefoon-ontstopper gebruiken :p
:D :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |