Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   [WAV] Wasmachien Black Metal (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=759809)

Ulfheðin 27-02-2004 08:35

[WAV] Wasmachien Black Metal

Excuses voor 't variatiebebrek aan 't eind. Het is nog steeds een gammel ding wat opgelapt moet worden.
SOMBER "Concaaf"

sukKelgirl12 27-02-2004 10:01

Heb je dit in je eentje opgenomen?
De geluidskwaliteit is echt heel slecht. :D De gitaarstukken zijn op zich best cool, maar ik zou er wat meer bij proberen te schrijven omdat je nu de neiging hebt ze iets te lang te gebruiken waardoor het soms wat gaat vervelen. Kleine variaties als op 1:10 zijn heel vet, moet je er zeker in houden! Het einde vind ik echt vet, en de drums zijn lekker. Coole db ook!

el_hefe 27-02-2004 17:21

dude, ik hoor alleen maar ruis

Hi, I'm Nora 27-02-2004 20:03

haha ik bespeur fruityloops :D

beetje chanceless.

N00dles 27-02-2004 20:14

Slechte geluidskwaliteit. En inderdaad wat variatieloos. De drums vind ik ook niet echt bijster goed.

Mjah, helaas :)

lunaco 27-02-2004 23:00

dit is geen black metal maar een nirvana-rip off........met hele slechte fake-drums en andere fake-instrumenten

koop een gitaar en leer drie akkoorden

MetalliCat 29-02-2004 12:29

wat een grap

Fog. 29-02-2004 13:14

Why Wav? MP3 Heerst!

EN...het is echt geen black metal.

Ulfheðin 02-03-2004 13:32

Niemand moet mij gaan vertellen wat Black Metal is of niet.

sukKelgirl12 02-03-2004 13:49

Behalve ik.

Sadistik_Fukk 02-03-2004 14:34

Citaat:

Ulfheidin schreef op 02-03-2004 @ 14:32:
Niemand moet mij gaan vertellen wat Black Metal is of niet.
Wat een vreselijke slechte burzum cover (n)

MetalliCat 02-03-2004 18:26

gaaat dat echt zo met black metal?! twee akkoordjes gespeeld over een lauwe beat?!
Ik herhaal: wat een grap...

Sadistik_Fukk 03-03-2004 00:23

De topic starter vindt het blijkbaar leuk om zijn eigenste muzieksmaak voor joker te zetten,

wat een humor heeft ie toch!!!!!!!!!!

HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA............................ha....a...a.

Fog. 03-03-2004 12:04

http://www.ebaumsworld.com/forumfun/sucks4.jpg

capibara 03-03-2004 17:56

tom: nee laat maar

Ulfheðin 04-03-2004 13:15

ok :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.