![]() |
read and judge ;)
jessy heeft weer wat neergekalkt :p
ze neigen een beetje naar de depressieve kant, maar ja :o ------------------------------------ Mijn zorgen schrijf ik op, mijn angsten komen erbij problemen ook maar dan? Zorg en angst, ga snel opzij! Met z'n drieeen, drijvend in een fles op zee. Maar och hoe kon ik vergeten, Verdriet moest ook nog mee.. -------------------------------------- Geen bloed gevloeid Geen enkele plek En toch voel ik de pijn Geen 1 gemeen woord Geen enkele schram in mijn nek En toch voel ik de pijn Geen dodende blik Geen scheldwoord uit jou mond En toch voel ik de pijn Er is helemaal niets, dat jij tegen mij zegt Of zou dat de oorzaak zijn? ------------------------------------------ Wist je trouwens al, Dat ik van je walg? Dat ik je kapot wil maken, net als jij dat bij mij hebt gedaan? Dat ik je dolgraag nog een keer wil zien, alleen al om je dat te vertellen? Want jij hebt geen idee, Wat je met mensen doet Je liegt, bedriegt, scheld en gebruikt ze, en vertel me nou eens Voelt dat nou werkelijk goed? Wanneer komt de dag Wanneer breekt hij aan Dat ik jou kan vertellen Wat jij mij hebt aangedaan? -------------------------------------------- Alles in je eentje doen Je raakt er aan gewend geen vader, geen moeder Geen echte vrienden, niemand die jou werkelijk kent Niemand die weet van je angst, pijn en verdriet Is er dan werkelijk niemand, die het ziet? Het zal niet overgaan Hoe hard je ook rent Alles in je eentje doen Ach.. je raakt er aan gewend ---------------------------------------------- Alles komt goed zeggen mensen vaak Alles wordt anders hoor je de mensen zeggen stil maar, en wacht maar Maar waarom zou ik, ik wacht immers al 20 jaar? --------------------------------------------- heb ook nog geen titels, weet niks bijpassends te bedenken (n) |
Ik vind ze eigenlijk allemaal niet goed. :o Teveel gevoel, voor jou zijn ze vast belangrijk, maar ik kan er niet veel mee.
|
Ik vind de eerste heel geslaagd, de andere gedichten komen heel heftig over en ik kan ze niet zo goed plaatsen. maar de eerste vind ik heel goed gedaan:).
|
Heel persoonlijk en daarom misschien minder relevant voor je publiek, maar toch met een zekere flow geschreven.
Als je je eigen emoties opschrijft, misschien is het dan wel niet nodig om te romantiseren en te rijmen... |
1é is mooi geschreven
2é vind ik wat minder, maar oké (y) 3é is heel heftig, was je toen kwaad? (overbodige vraag mss) Je legt dan wel heel veel gevoel in je gedicht 4é vind ik pakkend, weet niet waarom, maar kdenk da iedereen wel zo eens denkt in het leven, ik in ieder geval denk soms dat ik er alleen voor sta en dat niemand me kan en wil helpen.. 5é is te cliché, vooral het stukje van Maar waarom zou ik, ik wacht immers al 20 jaar? Grtzz |
de eerste, tweede en de vierde vind ik erg mooi, herkenbaar. lopen lekker, goede woordkeus (Y)
de derde en laatste komen iets te cliché op me over :) |
Bij je 1e 2e gedichten, verwerk je er goede wendingen in; zet mij weer even op andere gedachten, dat is erg leuk gedaan. Maar verder, erg expliciet.(gedichtjes om je gevoel van je af te schrijven....)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |