![]() |
Otterloo is er iets te doen???
Kga binnenkort naar zo'n huisje in Otterloo maar weet iemand of daar nog iets te doen is ook???
|
Pannekoekenhuis met speeltuin (y)
|
chill! :D
|
hip
waar ligt het |
???? :bloos: vraag je me wat
ergens in zo'n bos, vlakbij de veluwe denk ik...? |
Citaat:
|
:d
|
Weet ik niet. :)
|
Ik zou niet eens weten waar het ligt. :D
|
Kan 't me niet voorstellen.
|
Ik kende vroeger een liedje waar Otterloo in voorkwam, of eigenlijk, waar twee Otters uit Otterloo in voorkwamen, samen met twee duiven uit Duivendrecht, twee wormen uit Wormermeer, twee katten uit Katwijk, twee vlooien uit Vlodorp, enzovoort.
Ehm *googlet* Het is vlakbij het Kroller-muller museum Je kunt er wandelen :) En er is een jeugdherberg, een hotel en een bungalowpark, en dat bungalowpark is 'omgeven door aantrekkelijke recreatiemogelijkheden' Er is een kinderboerderij |
Sorry, ken het niet dus zou het niet weten. Maar veel plezier in ieder geval :)
|
k ben daar een paar jaar geleden geweest.. ben toen naar het kröller-müler museum geweest, mja, echt boeiend was dat ook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
otters aaien?
|
Er is een sterrenkundig observatorium in Otterlo. Volgens mij is er ook een dierenpark in de buurt, De Wissel. Mocht je van industrieel erfgoed houden dan kan je rijden met stoomtreinen van de VSM.
|
Daar ga ik met Soraya elk jaar op kamp en het is Otterlo hoor :eek:
|
hmm, dat is een gat naast Ede(een iets groter gat ).
Als ik jou was zou ik naar Ede gaan , Otterlo is echt het verzamelpunt van boerse scooterjongeren.Ede ook wel, maar minder.dus. |
Jah, ik ging er een keertje met de basisschool op kamp... Was wel leuk. Ik moet er ook wel eens voetballen.
|
En Ede ja daar gaan we met kamp dan de Donderdag van die week shoppe en vossenjacht doen (y) :)
|
Citaat:
|
Heuhj! Ilse!
|
hay :p
|
Citaat:
|
otterloo is best leuk, als je 8 bent :o
|
Als ik Otterloo zie staan denk ik meteen aan de film "Soldaat van Oranje", maargoed dat is offtopc, het schijnt dat je er erg mooi kan wandelen.
|
Otterloo, altijd al naartoe gewild, maar het is er helaas nooit van gekomen :(
|
het is OTTERLO met 1 O domme mensen :mad:
|
Ik weet het niet.
|
Citaat:
|
Je kunt er ergens fietsen, stepjes, tandems enz. huren.
|
ze hebben in Otterlo ook het tegelmuseum :o
|
Geen idee
|
Weet ik veel.
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) (y) wow :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |