![]() |
Teenslippers voor mannen? :S
Wat vinden jullie van een man op teenslippers?! Wie draagt ze, wat voor heb je, bij welke kleding draag je ze en vooral wanneer draag je ze dan? Alleen naar het strand of ook gewoon naar school o.i.d.? :S
|
Ben je vandaag al buiten geweest? :rolleyes:
|
ik vind teenslippers bij mannen niet mooi...
offtopic: @topicstarter: ben jij degene die mij gemaild heeft over hoeveel teensokken ik wel niet had en in welke kleuren etc.? :s |
Citaat:
Natuurlijk draag ik ze alleen in de zomer, en bij fatsoenlijk weer. Op het strand, tijdens winkelen en naar school, geen probleem.. is goed voor je voeten, alleen langdurig lopen kan niet echt. Meestal gecombineerd met euh, linnen broek, whatsoever. Badslippers (n) :nono: |
Was dat niet zomer 2002?
|
Citaat:
|
Hmmm ben het eens met riddertjuh
|
Citaat:
Maar wat teenslippertjes betreft ben je toch echt een zomer of twee te laat hoor :rolleyes: |
Jep, afgelopen jaar super mooi paar gekocht in Frankrijk!
Loopt heerlijk en staat lekker zomers. Draag ze eigenlijk alleen thuis en op vakantie. In Nederland doe ik ze niet zo snel aan. |
Kan wel leuk zijn, was het niet zo dat ik een afkeer heb van voeten, en zeker behaarde knokkige van het mannelijke soort.
|
Citaat:
Ik vind ze wel oke, als het heeeeel warm is. Anders niet. En geen vieze behaarde voeten :nono: |
teenslippers...he bah nee
ik vind van die sportieve sandalen ( die je bij sportwikels hebt) wel ontzettend sexy, noot daarbij is dat de man natuurlijk wel sexy voetne moet hebben. of op z'n minst goed verzorgde ( nagels geknipt, geen vuil tussen tenen, geen overbeharing, geen hamertenen, geen platvoeten etc) |
teenslippers zittenlekker. ik vind ze mooier staan als sandalen/jezus nikes.
Bij mannen vind ik gewone slippers mooier. maar vraag me niet waarom.... |
Teenslippers bij mannen zijn moo-hooi.
Vooral lederen. :o |
ik wil helemaal geen voet zien.
|
Ik vind het wel mooi.. draag ze zelf ook.. in alle soorten en kleurtjes..
|
Ik draag ze zomers: naar het strand, tijdens m'n werk, als ik ga winkelen eigenlijk bijna altijd. Behalve met uitgaan ;)
In combi met een linnen broek zoals ridder al zei, of gewoon een korte broek/zwembroek als ik aan het werk ben.. zelfs een spijkerbroek kan nog wel (ligt aan het model broek) Ik heb nu alleen maar Teva's maar ik zag gisteren een heel model liggen in Den Haag. Alleen een beetje duur dus daar ga ik nog even over twijfelen :) |
Citaat:
Oooh. Tevas met een wijduitlopende jeansbroek. <333. of een linnen broek met een los hemd erboven. :o |
als ik iets sexy vind bij mannen zijn het wel teenslippers
|
ik vind het opzich wel kunnen hoor. Niet echt om mee naar school te gaan, maar wle in je vrije tijd denk ik...
|
Citaat:
|
(y)
|
Citaat:
|
Hmm eigenlijk alleen thuis......
Ik had vorig jaar mooie gekocht bij de H&M(en ze waren ook alleen bij die H&M te verkrijgen)(naja iig niet in andere H&M's in Amsterdam,Alkmaar en Haarlem) maar die is de Martinair kwijtgeraakt..... :| Dus xal wel weer nieuwe kopen, als het weer sneeuwvrij is...... |
Het kan wel sexy zijn inderdaad, maar hij moet er wel een perfect type voor zijn.
|
ik vond ze wel tof staan bij wat arty/trendy types
persoonlijk natuurlijk niet ik blijf hardcooooorr ;) |
nou zie ik niet veel mannen met teenslippers maar tot nu toe ben ik daar blij mee :s
|
Citaat:
Teenslippers zijn gewoon vet! |
Kan heel mooi staan. Maar dan moeten ze wel verzorgde voeten hebben. Onder een linnen broek staat mooi!!! :o
Teva's zijn ook wel mooi. :) |
Citaat:
Jezelf hardcore noemen gaat wel erg ver. Snuif eerst wat kennis erover op her en der. Kom dan terug en dan pas mag u herhalen wat u zei. Wilt u nog wat weten? kom maar langs bij mij. |
Zolang de voeten dan maar wel verzorgd zijn..
|
Citaat:
|
Citaat:
maar als je teenslippers wilt dragen dan wel ajb je voeten scheren! Ik vond de teenslippers afgelopen zomer erg fijn:) ik denk dat ik ze deze zomer gewoon weer aan trek:o |
Jaaahaaa, mannen met teenslippers (leer) (y) Met lange lichtblauwe spijkerbroek, t-shirtje, leer polsbandje, zo'n elvis zonnebril..... Ik zie het voor me heren!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Teenslippers zijn beter dan Jezus-sandalen. |
Ik vind het leuk staan bij mannen, idd met een linnenbroek of spijkerbroek.
Maar ook met een een donkere wikkeldoek en daaronder een paar mooie slippers. Helemaal mooi met een zonbruin bovenlijf!! |
Citaat:
|
Citaat:
http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.photogg.de/franceap03/15-sandalen.jpg vooral met sokken is het :cool:
|
Citaat:
|
In de zomer draag ik ze weleens, ik vind het wél kunnen!
|
Citaat:
|
teenslippers :confused: zijn dat zo sandalen die open zijn en zon "koord" tussen uwe dikke teen en de tweede teen?
en hier zijn leren pols bandjes vermeld weet er iemand een winkel waar ze die verkopen...zoek er erg naar :( |
Ik heb niets tegen mooie voeten, maar de meeste mannenvoeten zijn dat niet. Alleen al die maat 45! En dat in Jezus sandalen!
Maar hm, het is zo intiem om voor het eerst met iemand onder de douche te staan en zijn blote voeten te zien. Dan vind ik ze eigenlijk altijd wel het aanzien waard. |
Citaat:
eum.op festivals/indianen marktjes? |
Afgezien van de credits die ridder voor zijn naam zou moeten krijgen ben ik het laaiend met 'm eens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |