![]() |
Voorbinddildo
Tijdens het jaarlijkse voetbalfeest kwam er een blonde stoot naar mij toe..... eenmaal toen we met zijn 2en in de wc plaatsnamen.
Ze wilde me nemen met een voorbinddildo, dit wilde ik liever niet omdat ik meer hou van het normale werk desalniettemin ging ik niet akkoord maar na aandringen ging ik toch akkoord. Het deed erg pijn en ik begon te bloedden is dit wel gezond???? |
klinkt wel logisch hoor....
[offtopic] Guns 'N Roses Rulessssssssssssssss :D |
Citaat:
Het is Guns N' (oftwel: no) Roses. Sorry, kon het niet laten :) [on topic] Naar mijn weten is anale seks iets dat met geduld en beleid gedaan moet worden (tijd nemen om 'op te rekken' en ruim gebruik maken van glijmiddel). Als je dat niet doet, kan het zeker pijnlijk zijn en kan me ook voostellen dat het dan gaat bloeden (zeker met een dildo, want dat lijkt me toch wat harder en ruwer dan een echte piemel). |
klinkt hartstikke nep.
(en ik dacht altijd dat het 'Guns and Roses' was? 'no' wordt niet afgekort as n' voorzover ik weet. 'and' wel als 'n - sugar 'n spice, one 'n two, apples 'n pears. 'n is een 'inslikking' van 'and'.) cheers, Dark Angel |
Citaat:
Beetje triest dat als je niks krijgen kan, je op Sexualiteit maar een topic verzint over een droomprinces met voorbinddildo's. :rolleyes: Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |