![]() |
muziek voor beginnende groeiende hennepplantjes
ik vroeg me af, wat voor klassieke muziek groepen hennepplantjes beter doet groeien. het is toch zo dat plantjes beter groeien van klassieke muziek? :confused:
|
ja dat helpt ja.
het is ook goed om tot rust te komen door met bomen te praten |
Planten houden van muziek en liefst van rustige, geen schreeuwerige dreunende metal of whatever gaan opzetten.
Er is allerlei leuke klassieke muziek, zoek iets rustigs uit wat je zelf ook leuk vind (dan hoef je je er niet aan te storen). |
Als je wagner neemt, dan krijg je misschien ook er ook wel megolomane rushes van als je het rookt?
Wagner: Megolomaan en Pompeus Satie: Wiskundig en Analytisch Bach: Wiskundig en Barok Debussy: Exotisch en Harmonieus Zo kun je alvast kijken wat voor effect je wilt! (y) Zou het werken? |
ok, wat hebben jullie met z'n allen hier opgesnoven??? :eek: :confused:
|
lijm vandaag...
moest ongelovelijk veel lijmen |
iets van bob marley ofzo?? waarom vind het er wel goed bij passen, en goede muziek :)
|
dan waaien de blaadjes op lekkere lome 2-step, maaanaaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat je ook zegt; als je zo cynisch bent, probeer het zelf eens en vertel dan dat het niet werkt: koop een twee kleine identieke (gekloonde/gestekte) plantjes.
Zet ze niet te dicht bij elkaar en geef er eentje veel aandacht, als je zelf geen zin hebt, stuur je zusje eropaf. Aandacht? Ja, praten, geconcentreerd kijken, zingen, whatever, doe alsof je een hippie bent. Gegarandeerd: Het plantje dat aandacht kreeg groeit veel beter en harder. |
Dan mag jij me eerst uitleggen hoe planten, gewoon een klein plantje in een potje emotie kan voelen.
|
Citaat:
|
niet zo mauwen mensen.
Als de ts die plantjes zo wil vertroetelen, laat hem doen. En volgens mij zijn er al genoeg onderzoeken naar geweest dat het werkt. |
Citaat:
Ok dan tip: zet muziek op met warme klanke, die erg op je gevoel inspelen. Schilder de kamer waarin de plantjes staan rood, dat straalt ook medeleven uit. Zet de planten natuurlijk ook niet in gewoon aarde maar in een uberduur merk potgrond, daarmee laat je ze weten dat je veel voor ze over hebt. En last but not least, neem ze met je mee naar bed, dan weten ze dat je echt van ze houd! |
Wat trip hop muziek doet wonderen en lief praten tegen de plant helpt ook een beetje, aaien aan haar blaadjes ook.
|
Citaat:
Spul wat is gekweekt met klassieke muziek op de achtergrond. |
Citaat:
|
Kan natuurlijk ook, erotisch tegen een plantje aan hijgen :)
Volgens mij is dit topic een beetje, tjah een beetje dom :) |
Fuck hijgen, fuck muziek. Dikke vette kristallen erop, chemische groiemiddelen, bwam, dat moet je gewoon doen. Dat werkt echt wel het beste.
|
Vergeet ze niet te knuffelen :D . Wel voorzichting anders breken ze. Ik heb zelf ook hennep planten gehad, heb me de hele zomer als hippie gedragen :D. Tegen ze praten, gezellige bob marley muziek erbij, ze af en toe knuffelen. Of het hielp weet ik niet, maar was de leukste zomer af van mij leven (of kwam dat omdat ik bijna elke dag stoned was :rolleyes: )
|
Nja die van mij stond midden in de tuin, dan kan iedereen me zien, dan word ik al helemaal voor gek verklaard als ik dat zou doen :p.
|
Het werkt.
|
ik zou ze dikke DnB voeren :) dan raken ze in de stress weetje, en willen ze moeilijk snel voortplanten en gaan ze dus dikke toppen kweken :cool:;)
|
Citaat:
|
qua muziek, reggae natuurlijk!
|
noise /industrial /ambient
|
Uhm.. ik zet altijd voor mijn kamerplantjes Neophyte op, en ze groeien nu al kolen :evil:
|
kei en snoei harde tekno! Dingen van mononom en spiraltribe enzo :D (y)
|
nee led zeppelin natuurlijk :cool:
|
Ja, je moet het de muziek geven die je ook wilt voelen als je de 'stuff' gebruikt...
|
Zoveel mogelijk lieve woorden op een bandje inspreken en afspelen tijdens het kweken wil ook helpen (y)
|
dan krijg je een trip waarin je ongecontroleerd lieve woordjes fluistert tegen jezelf.
|
Citaat:
Maar muziek?.... :confused: :| |
apocalyptica!!
|
Citaat:
sorry de andere posts niet gelzen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah, ik weet niet meer of we nou koolstofdioxide uitademen of koolstofmonooxide...
Volgens mij dioxide |
het is dioxide want dat zetten planten ook om in zuurstof
edit, want mono is ook een giftige gas |
ik geloof er allemaal niet zo in.
Ik zou ze gewoon goed verzorgen, dan komt het ook wel goed. O en als ze buiten staan, dan staan ze te vroeg. veel te koud en te weinig lichturen |
je moet veel tijd en moeite steken in de verzorging. ik breng in de zomer veel uren door met het ''onderhoud''. tuinslang erbij, zelf in de luie stoel ernaast en dan meestal wel met een muziekje op de achtergrond. de essentie van het kweken is geven om je plantjes en er zeker van zijn dat ze de beste omstandigheden genieten :)
|
vooral uitschelden, word het plantje hard van...kan ie ook beter tegen regen/onweer enzo en harde wind :)
|
oma kankerrrrr zegt:
hahah geloof jij daar nou in? in het lief verzorgen van je wietplantje? muziekje aan/ tegen um lullen? erbij zitten? oma kankerrrrr zegt: ut klinkt nogal uh hippy hehe ska0s - walk a hundred miles, just to... - zegt: hahaha ska0s - walk a hundred miles, just to... - zegt: dat topic is echt zo lachwekkend oma kankerrrrr zegt: ja joh ska0s - walk a hundred miles, just to... - zegt: "lief lief lief plantje, hoe is het nu? ja, goed? mooi.. jaah, jij gaat later een hele mooie grote plant worden en dan heb je heeeeeeeeele grote toppen en dan zijn alle andere plantjes in de buurt jaloers. jaaah, wie is mijn lieve plantje? ja! dat ben jij!" ska0s - walk a hundred miles, just to... - zegt: ik geloof 'r niet zo in oma kankerrrrr zegt: hehehe oma kankerrrrr zegt: en dan echt alsof je tegen een baby praat oma kankerrrrr zegt: met zo'n stemmetje oma kankerrrrr zegt: ja dada ska0s - walk a hundred miles, just to... - zegt: ja joh oma kankerrrrr zegt: hahaha ska0s - walk a hundred miles, just to... - zegt: ghehe oma kankerrrrr zegt: echt man ik zou hard lachen als ik iemand dat zie doen ska0s - walk a hundred miles, just to... - zegt: ik zie me oma al staan met 'r plantjes oma kankerrrrr zegt: ja joooh oma kankerrrrr zegt: boekje erbij ff voorlezen oma kankerrrrr zegt: hehe ska0s - walk a hundred miles, just to... - zegt: ghehe ska0s - walk a hundred miles, just to... - zegt: "en toen kwam de grote boze wolf bij het derde huis aan" oma kankerrrrr zegt: hehe wil je nu ff cd 3 horen? ja? vind je fijn he....jaaa och wat word je groot oma kankerrrrr zegt: WTF! |
^ :d:d
|
het is trouwens koolstofdioxide wat je uitademt.
Koolstofmonooxide komt vrij bij onvolledige verbranding, met dus te weinig zuurstof |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |