![]() |
Wat eet/drink jij het liefst tijdens een film?
Warme Chocomel :)
|
In de bioscoop bedoel je?
Cola of Ice Tea. :) En eten? Chips, popcorn, zoutjes. Zoiets. |
red bull, ben en jerry's ijs en gele m&m's...
|
Drinken: Spa Blauw (en géén Sourcy s'il vous plaît)
Eten: Zoute popcôre, Croky chips (géén Lays), Doritos, naturel/spanish zooi Pringles |
Cola + chips.
|
cola, popcorn, pringles
|
chips, popcorn, chocomel
|
Als ik in de bios zit van die superdure en mega lekkere chocolate chips...gaan ook lang mee....ook al eet ik vrijwel de hele film door dan is na afloop soms nog dat pak niet leeg...
Thuis meestal chips of chocola...maar ik kijk niet zo vaak films (zeg maar zelden tot nooit). |
Bios:
Chips (maar liever niet, dat kraakt zo) M&M's blauw (dat eet zo lekker weg) Popcorn Choco chips Ligt aan mn bui. Thuis film kijken: Chips Zoute sticks Cocktail zoutjes (van die visjes enzo) Pretzels |
thuis > water en chips
bios > water en popcorn meestal. |
thuis: sinaasappelsap + chips
bios: cola + popcorn |
Cola en M&M's
|
gele m&ms en verder boeit het me niet zo.
|
cola+ M&M's+ popcorn + chips
|
dorito of croky paprika chips
|
Chips, chocola (soms) en cola
|
bier/doritos met dipsausje <3
|
In de bios meestal niets, thuis ook niet veel bijzonders, eet gewoon wanneer ik trek heb als ik op de bank film kijk ofzo is dat meestal chips of wat fruit.
|
Cola light...en popcorn of m&m's ofzo...maar dat laatste eet ik nooit eigenlijk
|
In de bios ga ik voor cola light met m&m's, popcorn of chips.
Thuis een wijntje met een stokbroodje/toastje met Franse kaasjes (Y). |
Chips.
|
Chips en cola
|
Caramelpopcorn. <3
|
Ik ben fan van M&M's (de bruine zak, dus de 'gewone' choco-variant) :o
|
Citaat:
kheb niet echt speciaal iets wat ik eet/drink tijdens film hangt er vanaf waar ik zin in heb |
M&M's met nootjes
|
Cola en borrelnootjes...
|
cola light of als warm drankje cappucino. eten meestal iets van chips of chocolaatjes... maar vaak eet/drink ik niets...in bios ook niet
|
wij zitten meestal aan de drank :o :o
smirnoff ofoz :D vette lol ;) en er bij, verschilt nog al eens, popcorn, snoepies, m en m's alles :D |
een grote cola (en geen mislukte light)
en supper relaxed ook een bak popcorn zoet voor me neus |
cola of zo iets fris en dan iets te knabbelen chips..
|
japanse mix (ofzoiets) en water
|
In de bios cassis en caramelpopcorn
Thuis boterhammen :D. Of m&m's. En dan gewoon het drinken wat open is, meestal sap. |
Cola en zoute popcorn
|
Bios: cola en m&m's
Thuis: cola en chips Feestje: pasoa en chips |
Japanse mix (y)
|
Wij smokkelen altijd grote lading KFC kip, maïs (met boter! mmm), kowlslaw en frites mee de bios in, liefst ook nog n bakje Haägen Dasz Strawberry Cheesecake
:rolleyes: Hmmm, misschien dat ik daardoor lichtelijk volslank begin te worden :D |
Een koud biertje met bierworstjes :)
|
cola en chips, tijdens een film moet je niet te moeilijk doen :p
|
Pringles naturel
ribbelschips zoute popcorn ijs, wat voor soort (room) ijs dan ook hartige dingen als kaas, worst enz. cola bier |
M&Ms met fris of bier
|
In de bios pringles en vanilla coke, maar wel weinig anders moet ik gelijk weer naar de wc :bloos:
|
In de bios eet ik meestal niet, omdat alles daar zo duur is of ik neem zelf een zakje drop mee ofzo.
Thuis eet ik meestal chocola/bonbons of Ben & Jerry's (y), soms chips en ik drink altijd water. |
Ik eet eigenlijk nooit tijdens een film omdat ik graag de film wil volgen en niet mezelf continu wil horen kauwen op iets... In een bioscoop vind ik het ook enorm vervelend wanneer mensen ongegeneerd gaan zitten graaien in een krakende zak chips of wat dan ook... dus ik doe het ook niemand aan.
Drinken doe ik wel; meestal cola of mja, wat er is. |
liefst blokjes kaas/plakjes worst/plakjes komkommer of alle 3 en een biertje (y)
|
popcorn natuurlijk :) en chips
tijdens de film meestal spa rood (y) |
ZOUTE popcorn
|
Citaat:
|
Thuis > naturel chips
Bios > zoute popcorn :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |