![]() |
Parasiet
Hoe kan men precies een parasiet krijgen?
begint het met een wondje waar een stofdeeltje met minuscule microobachtigen indringt? als je het openkrabt, verspreid het zich? Ik vind het nogal vaag en ik zou wel precies willen weten hoe je het krijgt enzo. Als je het wondje hebt aangeraakt, en je raakt daarna bijvoorbeeld je arm aan, kan het daar dan ook komen? Kan het ook op je gezicht komen? |
Ligt aan de parasietsoort, denk ik...volgens mij kan je het ook via voedsel/drinken binnen krijgen...
|
Citaat:
|
Uitslag kan zoveel zijn, volgens mij (eczeem, allergische reactie, parasiet, enz.)...'k zou ff langs de dokter gaan.
|
sommige parasieten gaan gewoon door je huid heen...
|
Het is geen eczeem of allergische reactie hoor, was net voor allergie naar de dokter geweest, maar truggaan is waarschijnlijk het beste.
|
Citaat:
(Niet dat ik je niet geloof, vraag het me gewoon af.) |
Citaat:
|
Toevallig shockdoc gezien, gister? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb niets gegeten vandaag of gisteren dat ik normaal niet eet, dus niets waar ik een allergische reactie op zou kunnen krijgen. Het zijn ook niet echt dat soort bubbeltjes die je van een allergie hebt, die zijn meestal klein en rood, deze zijn meer onderhuids en dik. :s Voor ik naar de dokter ga, ga ik nog Tea Tree oil proberen. |
Citaat:
|
pfft, raarprogramma is het ook
|
ging het hierover ofzo?
|
Citaat:
Ik moet wel toegeven dat ik wel een beetje misselijk werd toen die lintworm weer terugkroop nadat ie was afgeknipt :) |
Citaat:
En die worm achter dat hoornvlies.. vond k ook niet al te prettig.. :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |