![]() |
favoriete elf Oranje voor EK
Spreekt voor zich.
Leg ook even uit waarom je iemand kiest. Mijn elf, in een soort 4-3-3 Doel: V.d. Sar Beste keeper van Nederland. Nog steeds ambitieus genoeg. Alleen wisselen bij gelijke stand in de 120ste minuut. Waterreus heeft veel meer uitstraling voor een strafschoppenserie. (Of de derde doelman Westerveld) Verdediging - Van rechts naar links: De Jong Goed naar voren toe, sterk in de verdediging. Ik meen dat hij Henry een keer een zeer lastige avond heeft gegeven. Lefgozertje en verdient de voorkeur boven Heitinga, die geen echte rechtsback is en moeite heeft met opkomen. Stam Leg ik niet uit. Bouma Onder leiding van Stam denk ik onneembaar. Snel, sterk, slim. Cocu Rust geven. Maakt zelden fouten. Kan aansluiten bij het middenveld tegen de meeste tegenstanders. Middenveld: Iets hangend links: Davids ...op een groot podium is hij altijd goed. Iets hangend rechts: Bommel. Wanneer maken we hem eindelijk aanvoerder? Die man heeft alles in zich. Overwicht, inzicht, uitstraling en hij is onwijs gemeen en geslepen. Maak hem aanvoerder en geef hem vertrouwen. Centraal met punt naar voren: V.d Vaart Krijgt heus zijn vorm terug en is dan de ideale aangever voor de spitsen. Zijn schoten worden steeds harder en hij scoort veel in Oranje. Met twee stofzuigers achter zich een ideale leider voor het middenveld. Aanval: Van der Meyde Goede voorzet en steeds constanter. Zelden balverlies. Altijd dreiging. Van Nistelrooy Ga ik niet uitleggen. Robben Lijkt me ook duidelijk. Is net als water als hij passeert. Kan zijn dat hij soms wordt vervangen door Overmars, of dat hij juist op de bank begint tijdens sommige wedstrijden, want hij is nog niet echt constant. |
------------------------V. D. Sar------------------
De Jong-------Stam--------Cocu--------Bouma -------Davids-------------van Bommel---------- ------------------------Kluivert---------------------- Van der Meyde--------Makaay----------Robben. Ik ben niet zo'n fan van Van Nistelrooy eigenlijk en ik wil toch de combinatie Kluivert & Makaay eens aan het werk zien. Werkt het niet dan toch van Nistelrooy en Van der Vaart op die plaatsen. Davids en Van Bommel moeten voor elkaar door het vuur kunnen gaan zo niet dan moet 1 van de 2 naar huis. Ik denk dat Cocu als linksback nog kwetsbaar is in het centrum is dat minder. |
Vd Sar
gewoon goede doelman en ook niet wisselen na 120 minuten in verleninging omdat 1 of andere ezel dat op tv zegt. Heitinga deed het tegen de vs redelijk vind hem beter als reiziger,ricksen,ooijer,de jong en bosvelt stam idd geen uitleg nodig Bouma tsja liever als de boer cocu ervaren maakt zelden fouten davids altijd fel prima speler als ie zich inhoud sneijder als ie z'n vorm heeft anders van bommel Vd Vaart speelt in het nederlands 11tal altijd wel goed Vd Meyde zie vd vaart in het nederlands 11tal altijd goed Van Nistelrooy ... Robben liever als overmars |
4-3-3:
Doel: Van der Sar Achterin: Heitinga, Stam, Cocu, Bouma Midden: Sneijder, Van der Vaart, Davids Voorin: Van der Meyde, Van Hooydonk of Van Nistelrooy, Robben 4-4-2: Doel: Van der Sar Achterin: Heitinga, Stam, Cocu, Bouma Midden: Sneijder (hangend op rechts), Van Bommel (punt naar achter), Van der Vaart (punt naar voor), Davids (hangend op links) Voorin: Van Hooydonk en Van Nistelrooy Naast deze 13 spelers ook nog meenemen naar het EK: - Westerveld - Waterreus - N. de Jong - Van Persie - F. de Boer - Makaay - Zenden - Ooijer - ... - ... NIET MEENEMEN: - Kluivert - Seedorf - Reiziger - Ricksen - Hasselbaink Twijfelgevallen: - R. de Boer - Van Bronkhorst - Overmars - Hofland Excuses als ik nog een (belangrijke) speler vergeten ben... |
Eens kijken...
K Westerveld (z'n uitstraling is gewoon perfect) RB Johnny Heitinga (of De Jong) CV Jaap Stam (spreekt voor zich) CV Bouma (vind hem erg sterk spelen bij PSV) LB Bosschaart (ik vind hem erg goed, beter dand e andere mogelijkheden naar mijn mening) RM Sneijder CM Davids CM Van der Vaart LM Robben S Van Nistelrooy S Makaay Morgen denk ik er vast anders over... |
doel: van der Sar
rb: de Jong cv: Stam cv: Heitinga lb: Bouma rm: Sneijder cm: van der Vaart lm: Davids rb: van der Meyde cs: van Nistelrooij lb: Robben wel opvallend dat 7 bij Ajax spelen of gespeeld hebben :p |
Oizo waarom nou ronald de boer???
|
Citaat:
|
Kan dit niet gewoon in dat andere topic over Oranje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
we beginnen met vd Sar in de goal, verdediging van links naar rechts: Boschaart, Cocu, Stam, Heitinga. Centraal op het middenveld vd Vaart en v.Bommel. Aan de zijkanten Robben en Zenden (ja op rechts ja) en in de spits van Nistelrooy en Makaay.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees Sport nooit. Dit is de eerste keer. Laat de forumbaas beslissen of het dubbelop is. Of ga je ook als iemand door het rood rijdt achter hem aanrijden, hem klemrijden en zeggen: meneer, dat mag niet. Kortom: reageer op het topic en laat het daarbij. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=739227 hier zijn topics over opstellingen: http://forum.scholieren.com/showthre...ght=opstelling http://forum.scholieren.com/showthre...ght=opstelling |
Citaat:
|
er moest nog een ;) bij....
|
Citaat:
|
Kortom, slotje (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |