![]() |
telefoon gesprekken
horen jullie ook van die nutteloze telefoon gesprekken om je heen? tell es een paar
|
nee, zit helemaal alleen op dit moment
|
en dan?
|
Ja! omg, vorige week in de trein, zat een man uitgebreid te vertellen over Isa die de pil niet had geslikt en dus zwanger was geworden. En ook geen condooms, nee, het is ook zo'n naief meisje. Pff ik werd er zo gestoord van want het ging maar door dat ik mn discman op zn allerhardst gezet heb en boos ging kijken naar die loser.
|
In de supermarkt: "Wat voor kaas wil je?" :rolleyes:
|
ja, maar ik erger me er niet aan :rolleyes: :p
|
Ik liep laatst in de stad achter een meisje dat iemand belde :D
"Hoi, ik bel even om te zeggen dat ik over 5 minuten bij je ben. Ja. Ja, precies zoals we hadden afgesproken." |
Tuurlijk hoor ik die. Ga in de gemiddelde trein zitten, luister naar het gesprek van de gemiddelde Nederlander en je weet hoe laat het is.
|
Citaat:
Of wat ze gaan eten die avond. |
Ja. Het boeit me meestal niet, maar als ik chagrijnig ben ed
kan het wel op m'n zenuwen werken. |
Citaat:
|
'ja ik zit in de bus'
'oh waar ben jij' 'ik ben om .. uur thuis' 'jij'? 'okey doey' |
Ik erger me aan domme gesprekken maar ik heb ze zelf ook vaak genoeg..
|
Vaak genoeg.
|
Ik heb het idee dat minstens 90% van de telefoongesprekken nutteloos is. Niet dat het uitmaakt, want in de plaats daarvan zouden er toch geen nuttige gesprekken zijn.
|
Hartstikke leuk!
|
Je zou mijn telefoongesprekken eens moeten horen...
(alleen bel ik niet zo vaak) |
Ja... Een vriendin van me staat élke pauze op school met 'r vriend te bellen... En dat is dus écht nutteloos: "hey lieverd, nog steeds alles goed? Ja, ik wou je stem even horen... Blablabla"
|
Nee.
|
Nee.
|
Dus...
Bij mij op 't werk begon iemand te bellen toen hij in de rij voor de kassa stond om dan te zeggen: 'Ik bel je zo terug. Ik sta in de rij in de supermarkt.' Snap jij 't, dan snap ik 't... |
'Ik sta nu bij het brood.'
... 'Oja. Maar welk brood zal ik meenemen?' ... 'Ehm.. Even kijken hoor.. Nee, die is uitverkocht.' *medewerkster zwaait naar een overvol schap met brood* 'O wacht, hier ligt het. Ja sorry, ik keek er even overheen, haha!' Mannen en boodschappen op zaterdag.. De emancipatie is nog lang niet klaar. :o |
hey
waar ben je ow ik zie je zwaai eens terug! Zo van die gesprekken van mensen die 5 meter van elkaar afstaan :rolleyes: |
Nee.
|
Gelukkig niet.
|
"Haaj, ja ik sta dus nu bij de drogist, maar wat most je nou ook al weer hebben? Ohwia, antihoest.. *kninkt onbeschoft naar de verkoopster die maar moet begrijpen dat ze antihoest wil* ja och kind, nou ik kom er so an hoor, sal de antihoest voor je meebrenge..."
En dan zo luid dat heel de DA (red.) kan meegenieten, en gewoon ondertussen afrekenend en de winkel uitlopend... "Sal ik ook nog ff wat koas voor je hoale... :nono: |
Citaat:
i don't hear you and i don't fucking care :cool: |
Een situatie die ik vorige week in de trein hoorde:
Ik zat zelf op het overloopje, tussen twee coupes, omdat ik een groot pakket bij me had. De deuren naar de coupes stonden open, en er zat hoegenaamd niemand in de trein, ik kon dus aan beide kanten alle eventueel gevoerde gesprekken meeluisteren als ik dat wilde. Op een gegeven moment hoor ik in de coupe voor me een telefoon gaan, de eigenaresse pakt op: "Met ****", op dat moment hoor ik in de coupe achter me: "Hoi, met ****, hoe is het?", waarop ik in de coupe voor me te horen krijg: "Oh, ja hoor, met mij is alles goed, ik zit in de trein op weg naar huis." De stem achter me reageert hierop door te zeggen: "Goh, toevallig ik ook." <.........> Zo ging het gesprek dus nog even verder (ongeveer 10 minuten), tot het moment dat ze eindelijk tot de conclusie kwamen dat ze beide in dezelfde trein zaten, op nog geen 10 meter van elkaar verwijderd. Op zich kan dat gebeuren, het vreemde vond ik echter dat het gesprek hierna nog enige minuten is doorgegaan, in deze tijd zeiden ze wel steeds dat ze bij elkaar gingen zitten, maar er kwam geen einde aan het gesprek, ze bleven maar doorgaan. Uiteindelijk hebben ze toch maar opgehangen en zijn ze bij elkaar gaan zitten, op dat moment heb ik de deur naar de coupe maar dichtgemaakt, het gespreksniveau was namelijk 0. |
Nee.
|
2 weken terug bij het kruidvat waar ik werk:
"Schatje, wat wil je hebben voor valentijnsdag?" "Ja, maar heb je die niet al?" "Oh" "Ik vind dat niet zo'n goed idee" "Ja, ik verzin zelf wel wat" "Ok tot straks dan" "Ja ik houd nog steeds van je" :| |
Telefoongesprekken zijn het merendeel van de tijd nutteloos.
|
Soms bellen er weleens van die mensen die dan tijdens het telefoongesprek niks te zeggen hebben. Een leuke monoloog krijg je dan. :s
|
Citaat:
|
Das net zoiets als van die verhaaltjes in je agenda van "leuke" klasgenoten;
"hee mijn, alles goed? we zitten nu bij wiskunde, saaaaai, nou ik stop weer hoor, want ik weet niks, doehoeg, xxx anita" of "he mijntje, hoestie miauw? [oh wat krijg ik de kriebels van die 2 woorden] met mij alles goed hoor, ow ik moet stoppen want de bel gaat, daag! xxx judith" Heel aardig allemaal hoor, maar schrijf dan niks. :( xxx mijn :P |
tja, vmbo gespuis moet toch wat doen om de tijd te doden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang het de meeste probleemjongeren van de straat houdt en er grof geld mee wordt verdiend, maakt het me niets uit.
|
Ja, op de zakenlijn-voicemail van vader...
"stop met zwarte magie, jij drollenvanger, stop met die slechte dingen. Ik zeg het je, stop met die zwarte magie jij jij. Het is slecht". Wat voor lui wij ook aantrekken (y) |
"Ey ik poep geen beltegoed, zeg snel!"
|
Nee....
Kvind trouwens alle gesprekken die je wel eens in een trein of bus hoort redelijk zinloos, maarja. |
Boh in de trein van die gesprekken hoe die over die denkt tijdens het uitgaan en dat die zo en zo doet.. Boh man.. Kwas blij dat ik het station zag waar ik eruit moest en dat ik mijn reis kon voortzetten in mijn auto
|
genoeg (in de trein), maar ik ga ze niet onthouden..
|
Ik vind die gesprekken altijd briljant:)
heerlijk tijddodend |
Citaat:
|
Ja
|
Citaat:
|
Eigenlijk nooit geen last van. Dat zal wel veranderen als ik later met de trein moet reizen naar school.
|
Ik vind die gesprekken juist grappig altijd (y)
|
Die zijn lachen. :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |