![]() |
sexspelletje??
Ik heb even een vraag aan jullie.
Ik ben nu met mn vriendje op vakantie,morgenavond laatste avond en we zijn van plan om lekker te gaan zuipen en t samen gezellig te maken.'t Leek mij wel een leuk idee om een spelletje samen te doen, spannend kaartspelletje waar er ook nog iets op t spel moet staan. Stippokeren is niet leuk want we hebben elkaar al zo vaak naakt gezien. Heb jullie misschien nog ideeen? Mag best wel iets gewaagds zijn ;-) Alvast bedankt.. |
Ja, elkaar blinddoeken, en armen vastbinden op de rug... wel zorgen datje hardstikke lam bent... en dan sex hebben :)
|
it wont work
i've been there :rolleyes: |
ehm, leef je in..
hij de meester, de havenarbeider.. gebruik je fantasie... :D |
verkleedpartij??
|
benodigheden, je vriend, handboeien(of riemen), een veertje, of iets anders zacht en pluizigs
zo gaat u te werk, bind hem vast jawel armen en benen, en wel zo dat hij echt niets kan doen, pak het pluizig ding en leef je uit, gegarandeerd plezier, bent u meer van het ondergeschikte type en hij dominant draai de rollen dan om en het leuke is: iedereen kan het ;) |
Bind hem vast aan een lantaarnpaal en ga een eindje wandelen. (y)
|
XBoxen dead or alive om roze koeken en vervolgens een heerlijke nacht :cool: (y)
|
Dead or alive 3 :p
|
Citaat:
|
Lovedise! Die zijn cool, kun je wel bij expo ofso kopen :D
|
Citaat:
|
gewoon keihard zuipen en tijdens de seks elkaar onderkotsen, hardstikke geil :evil:
|
Voordrinken, elkaar bloedgeil maken, hem gewoon pijpen of iets in die trant (maar geen sex dus!), en dan zonder hem te waarschuwen stoppen, je aankleden en de deur uitlopen, als hij je dan achterna komt rennen met zijn broek op zijn enkels met de zin: "Schat waar ga je heen, heb ik iets gedaan??" gewoon antwoorden: "Kleed je maar lekker aan, we gaan uit!" en dan samen uitgaan, en hem dan heel de avond opgeilen, dus als je de kroeg in duikt hem onder de tafel door betasten, en hem geil zoenen, geile woordjes van "Ik wil je in men voelen!" kreunen in zijn oortjes en dan zijn hand pakken en deze even langs je borst halen en dan zachtjes hijgen in zijn oor met de tekst "Schat, als je eens zou weten hoe nat ik nu ben en ik naar je verlang.."
Ik denk dat als dat zijn bloed niet doet koken van verlangen en geilheid en dat je geen übergeile nacht oplevert, dan is er iets mis met hem. ;) Veel plezier. :cool: |
bierspel spelen
|
haha. lekker droog. ik denk toch dat soullar voor de koelkast gaat puffer
|
Citaat:
|
ga naakt en opgewonden twister spelen
dan kom je pas op leuke standjes :P |
iedereen moet met de kop tegen de muur slaan(even hard natuurlijk)
wie als eerste bewusteloos is word exreem genomen. ruig spelletje, niet. ik vind het wel tof(op de verminkingen na dan) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |