![]() |
A Knights Tale: wat vinden jullie ervan?
haa!
wij gaan deze film zo kijken, wat vinden jullie ervan?? bedankt!!! |
die film heb ik gezien in de bios en ben toen in de pauze weggegaan.. vond er niet veel aan, maar dat kwam misschien gedeeltelijk omdat we moe waren.
ik ging eigenlijk toen alleen naar de film om ik die Heath Ledger zo lief vond.. :| |
Ik vond hem best leuk :)
|
Mwah, wel leuk voor een keertje, maar eigenlijk vond ik er niet veel aan.
|
Ik heb hem op dvd... Wel aardige film, maar zeker niet saai, af en toe ook wel grappig.
|
ik vond m leuk hoor....maar misschien is dat ook omdat we hem op school hebben gekeken..en t was gewoon gezellig met z'n allen....maar iig, voor een keertje is hij leuk. Toen ik m later nog een keer ging kijken, vond ik m nogal saai
en Heath Ledger zit er natuurlijk in :) dat is een groot pluspunt ;) |
Ik vond hem erg vermakelijk. Niet al te serieuze film door de muziekdeuntjes van deze tijd erdoor, maar dat geeft niet. Ik was er toen der tijd op de gok heen gegaan in de bios, hij was was verassend leuk, verveelde geen minuut.
|
HEATH!
Sorry, ik had even een fangirl-moment. Anyhow, ik vond het een erg leuke film. Grappig, luchtig, leuk, niet echt supergoed ofzo, maar wel vermakelijk. |
kvond 'm best goed :)
|
Pain. Lots of pain.
Ja. Hij was leuk:D Vooral met zo'n groepje scary fangirls, ja. |
Citaat:
|
Leuke luchtige film. (y) (y)
|
nou we hebben em gezien hoor:) hij was zeker de moeite waard:) vooral heath ja;) maar nie alleen hij was mooi:) haha wij hebben ons in ieder geval vermaakt:)
|
Mja, leuk om te zien op zich, grappig filmpje, maar niet erg diepzinnig, en ook geen top-10 film ;)
|
Wel een leuke film :)
|
Riddergevechten op Queen muziek.. das gewoon geniaal verzonnen :cool:
|
vermakelijk
|
Citaat:
Die gast die *hoe heet hij ook alweer!!!!* die schrijver speelt heeft Heath pas trouwens geinterviewd, was erg leuk. Najah, lekker boeiend en offtopic weer... :rolleyes: Dat meisje is trouwens echt crimineel mooi (y) |
heath ledger....*zucht*
|
Ik heb hem wel gezien maar kan me er nog maar vrij weinig van herinneren, wat meestal inhoud dat hij het kijken ook niet echt waard was.
|
heb hem ergens op video liggen, vond het wel een leuke film.
|
shannyn sossamon is extreem lekker
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |