![]() |
welke schoenen moet ik kopen
Mja ik vind dat dit topic te weinig animo heeft, dus van mij mag je hier voortaan ook posten als je twijfelt over je eigen kledingkeuze ok??
http://www.frontrunner.nl/collection...bs/mexicof.jpg laag? of: http://www.frontrunner.nl/collection...mexicomidb.jpg hoog?? op msn staat de score nu: hoog: 5 laag: 2 dusseee |
Hoog
|
zijn dit gymzaalschoenen of schoenen waarmee je in de zomer of winter loopt ? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
belg?
nooh... ontopic! het zijn dus schoenen die ik morgen ga kopen (y) voor doorgaans ja, niet de gymzaal |
Laag (y) top, lekker hip!
Hoog (n) net iets TE... nah kweenie... |
Nee man, die hoge zijn apart en stylish. (y)
|
Die hoge, absoluut!
|
Citaat:
Ik vind lage ook wel lekker.. dan doe je daar een broek overheen en dan ben je kicks.. WAnt bij hOGE > dan als je dan die broek omhoog doet.. dan zie je opeens dat die schoen bijna niet ophoudt.. dus dan moet je al andere soort broeken gaan dragen.. en aangezien het winter is.. zou ik dan die lage toch maar pakken.. omdat in de zomer het zo gek uitziet.. die hoge dingen.. :bloos: omg dit tekstje moest ik vaak veranderen :o |
ja daar zit ik dus ook over in...
mijn broeken zijn best lang... en ps is een utrechtenaar niet een flikker? of was dat een utrechter... nvm |
Citaat:
|
Citaat:
omg.. net alsof mij die correctiviteit boeit der woorden? En nee kwist niet eens dat je dan een homo zou zijn. als je die naam had. Zeg maar gerust dat ik een limburgenaar ben.. klinkt enorm beter dan een limburger.. :) |
Citaat:
snap je niet :o |
Citaat:
Kattenvanger = Utrechts scheldwoord. |
Laag.
|
de lage (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey ik sla nog wel eens om :cool:
af en toe... meestal doe ik dan gewoon vans aan, dan hoef k niet om te slaan, de vans houden de broek wel tegen (y) |
hoort dit eigenlijk niet in lifestyle??
|
Citaat:
|
maar concorddawn.. dat meen je toch niet dat JIJ die broeken zo omslaat..
|
nee niet zo gay van de halve broek nee
maar k heb gewoon 1 broek die btje te lang is :) |
ik denk de hoge, die andere lijken nogal op tennisschoenen
|
Citaat:
|
jezus
|
Citaat:
|
Alle 2 niet als je het mij vraagt :s
|
Wat een leuk gesprek. :D
|
Ik heb de uiteinden van de pijpen van mijn broek een stukje naar buiten omgeslagen om te voorkomen dat ik erop loop. :( :p
|
Ik zou zelf geen van beide kiezen, maar als het dan echt zou moeten kies ik die hoge, die geven een betere steun aan de enkel (ik heb zelf eigenlijk alleen maar hoge schoenen, behalve m'n dansschoenen).
Maar eigenlijk zou je ze beide eens aan moeten doen, dan kan je kiezen welke jij het beste vindt zitten, welke het beste aanvoelen, pas daarna kan je een keuze maken. Ik vind dat je je keus niet moet laten afhangen van de keuze die een groep forummers, ik mag aannemen dat je zelf oud en wijs genoeg bent om een dergelijke keuze te maken? Laat je nog even weten welke je nu uiteindelijk gekozen hebt en of de adviezen die hier gepost zijn ook van invloed zijn geweest op de keuze die je gemaakt hebt? |
wat boeien schoenen nou.
koop gewoon wat lekker zit man, heaumeau. |
ze zijn allebei lelijk
|
Citaat:
|
Hoog, bovendien een andere kleur. Witte schoenen zijn zo afschuwelijk :eek:
|
Hoog, want die zijn veel cooler. :cool:
|
Laag.
|
Ze hebben allebei wel iets, eigenlijk. Voor meisjes vind ik hoge leuker denk ik, dus jij moet de lage nemen ;)
|
Laag, absoluut.
|
Ik vind ze allebei niet mooi, maar als ik zou moeten kiezen de hoge.
edit: o, je bent een jongen, dat had ik nog niet gezien.. :o neem dan de lage |
Laag (y)
|
Citaat:
|
De lage.
|
Laag
|
Degene die het beste zit.. Laag vind k mooier (y)
|
ik zou puntlaarzen nemen :rolleyes: ;)
|
Ik ga voor laag
|
Laag
|
Hoog staat veel stoerder! Laag zijn 'gewone' gympies, dat vind ik meestal niet zo mooi staan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |