![]() |
damn wat een probleem
heyz
ik zit met een probleem kep afgelope zaterdag met een meisje gekusd diek ontzettend leuk vind maar zondag vertelde ze me dat ze alleen een leuke jongen vond en niet meer. maandag stond ze bij een vriendin van me te janke hoe dom ze kon zijn om me te late gaan. ze heeft in die tussentijd met een ander jongen gekusd maar daar voelde hij en zij niks voor. nou vertelde ze me vandaag ( vrijdag ) da ze me nooit had moeten laten gaan en da ze een grote fout heeft begaan met die andere jongen. Ze zegt da ze niet wist dat ze zoveel om me gaf. ze vertelde me dit allemaal over de telefoon dus da is tog al persoonlijk. kep gezegd dak morge es wou prate over de toekomst maar wa zal ik zeggen. Ik ben nog steeds verliefd op haar maar van de andere kant ben ik wel tweede keus. vrienden van me zegge dak ik met haar moet gaan omdat we bij elkaar passen en andere zegge weer dak niet moet doen. ik denk dak met haar ga prate morge en dan es kijke wa ik moe doen wa vinde jullie ??? hoop da jullie me goede advies geven greetz me |
jeetje
|
Ik zou iig dus met haar praten en voor jezelf uitzoeken wat je zelf wilt en voelt. Je zegt dat je verliefd op haar ben, wil je echt een relatie met haar? Zoek dat voor jezelf uit. Daarbij moet je niet luisteren naar wat anderen zeggen, maar naar je hart.
Als je dan een relatie met haar wilt, heb het met haar erover en zoek uit hoe jullie dat in willen vullen.. Heb je daar wat aan? Kus Succes! |
Hmm. Ze zoent met je, de volgende dag zegt ze dat ze niets met je wilt, en de volgende dag beseft ze al hoe dom ze was om je te 'laten gaan', omdat ze 'zoveel om je gaf'.
Pfffff :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon, probeer het maar, je kunt altijd nog zien of het schip strandt. Niet geschoten is altijd mis.
En let eens wat beter op bij Nederlands, oke? |
wil je aankloten, kies voor haar. Wil je iets serieus, kies dan niet voor haar. Zij is duidelijk niet serieus. Come ooonn, eerst zeggen dat ze je alleen leuk vindt en later janken dat ze je heeft laten gaan en ook nog eens met een andere jongen zoenen :rolleyes:
|
als ik het zo aanhoor is het een breezahslet die niks om je geeft, maar probeer het zou ik zeggen (een relatie..)
|
Citaat:
|
Allereerst: Je bent 16, leer eerst eens schrijven/typen, dan nemen mensen je misschien nog serieus ook.
Ontopic: Ze gaat eerst om je huilen dat ze het zo jammer vind dat ze je heeft laten gaan en vervolgens zoent ze binnen een week met een ander.. hmm -> BrEzAhAlErT!! |
ik heb het getypt in msn taal ik dacht dat jullie dat wel begrepen. iig ik heb vanmorge sms'je gestuurd over vanavond maar nog niks terug
|
Citaat:
wij begrijpen gewoon nederlands nog beter. Maar niet getreurd.. we begrijpen wel wat er staat alleen kun je dan zulke reacties verwachten |
Citaat:
Maarja, zoals loontjuh al zei: we begrijpen je wel, maar verwacht dan ook zulke reacties. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |