![]() |
Leukste film in bios
Wat is de leukste film die nu in de bios is...?
|
Ik heb geen idee, maar ik ga morgen naar Paycheck. Ik ben eens benieuwd hoe die is... :)
|
Lost in Translation :)
|
Welcome to the jungle :p met The Rock!
|
Big Fisch <3
|
ik wil naar big fish
|
Ik wil naar Mona Lisa Smile.
|
zonder twijfel Big Fish en Lost in Translation
als je van domme actie houdt (in de stijl van Arnie en Sly, maar dan met wat meer humor) is Welcome tot the jungle misschien ook nog echt de moeite waard... :) |
Citaat:
Omdat ik geen andere films in de bios heb gezien dit jaar, is dat de leukste film voor mij die d'r nu draait. |
Cloaca en Goodbye, Lenin!
|
Something's gotta give, maar dat kwam door t gezelschap..;)
De leukste? About a Boy, Love actually... |
LOTR en Lars de ijsbeer
|
In ieder geval niet paycheck (n)
|
Citaat:
|
Cold Mountain, niet leuk maar wel erg goed :o
|
Nog steeds LotR :D
Maar wil zelf nog wel naar Big Fish, Mona Lisa Smile en Lost in Tanslation... Nog andere noorderlingen die daarheen willen? :) |
Big fish denk ik. Lost in translation is heel mooi, maar big fish heeft iets speciaals, is ook meer een bioscoopfilm vind ik.
Maar ik heb goodbye lenin! en zatoichi nog niet gezien, dus misschien zijn die beter. Maar ik moet even big fish promoten omdat die echt te goed is om aan je neus voorbij te laten gaan en hij draait gewoon in grote bioscopen maar er gaan te weinig mensen heen. |
Ben gister naar school of rock geweest (wilde eigenlijk naar monalisa smiles) maar dat was best een grappige film, helaas wel een beetje voorspelbaar.
|
Ik wil naar Cold Mountain, lijkt me een geweldige film... kan dus nog niet zeggen of dat de leukste is, maar mij lijkt hij in ieder geval het boeiendst
|
Big Fish, die wil ik heel graag zien. Maar Cold mountain en School of Rock zijn ook goed.
|
Leukste: The School of Rock
Beste: Lost in Translation, Dark Water, Cold Mountain, Big Fish |
beste: Lord of the rings, the return of the king. ik weet alleen niet of hij nog draait.
|
Lost in Translation en Cold Mountain. Zeker weten. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Once upon a time in mexico.. me tjohnny depp, MIJN HUNK ooeh :o
|
Return of the King
Bye Bye Lenin is ook goed |
Citaat:
Eh, ik heb ze niet allemaal gezien, dus het is moeilijk te zeggen. Van de films die nu in de bios zijn en die ik heb gezien vind ik LOTR3 het leukst. |
Citaat:
|
Beste keuzes: Lost in translation, Rotk, The seven samurai, Hero, Goodbye lenin, Zatoichi .
|
Citaat:
|
iig niet shouf shouf habibi (n)
(ben ik paar dagen terug geweest.. :s ) |
Big Fish, Lost in Translation en School of Rock:cool:
|
Big Fish is de enige fil waar ik heen ben geweest, dus dan die maar
|
Big Fish lijkt me erg leuk..
|
Citaat:
|
Ik vind dat Goodbye Lenin! weer eens teveel eer krijgt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben vandaag naar School of rock gaan kijken en hij is wel goed :D (y)
Zeker een aanrader ;) |
Ben gister bij The last samurai geweest. Was echt super!!
|
Citaat:
|
Wat ik maar wil zeggen, dat het wel een grappige film is, maar absoluut geen must-see. IMHO.
|
Ik ben zeer zeer zeer benieuwd naar Lost in Translation, waarom ben ik daar in godsnaam nog niet heen geweest?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De oude film, ge-re-released. Maar volgens mij moet die nog komen in de bios.
|
Is dat die film die door imdb als een van de beste films ooit bestempeld werd maar die ik nog nooit heb gezien?
|
LOTR natuurlijk
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |