![]() |
~*musical spelletje*~
Haj haj,
We doen even een spelletje, slechts voor de echte diehards want het is best moeilijk! Ok, ik leg het even uit, je noemt een zin uit een liedje van een musical, gewoon een zin die in je opkomt van een liedje wat jij mooi vindt of wat dan ook. De volgende raad het en noemt dan het volgende zinnetje... :D. Ik begin: "Maar Ellen weet van niks nog, hoe zeg ik haar de waarheid, die ik, zolang ontdook, eerst Kim kapot, nou Ellen ook..." Roept u maar! xx mijn* |
dit gaat echt te ver
|
Nee hoor, je bent gewoon jarloers dat je het niet weet :P
Haha het slaat idd van een kut op een varken, maar ach, eigenlijk slaat heel dat forummen nergens op dus; who cares? |
ik vind t wel hip
alleen niet erg moeilijk miss saigon natuurlijk |
Citaat:
|
hipp
my mind is clearer now at last, all too well, I can see where we all soon will be |
Citaat:
Nieuwe: Bohemia, Bohemia is a fallacy in your head This is Calcutta Bohemia is dead |
pffff
ik had nog niet eens gezegd of t goed was :) |
Citaat:
nee, maar deze wist ik zeker :) |
Citaat:
|
Citaat:
Rent - La Vie Boheme de eer is aan jou |
:) Volgende:
t Was wel het einde van de wereld, toch? Zeg, we gaan toch niet raar doen hé? Wel gewoon beroemd worden hé? |
Citaat:
Next: "En nu ben ik opnieuw alleen, opnieuw alleen in het onbekende, de grijze straat, de grijze stad, waar moet ik heen, tot wie mij wenden, de nacht trekt naderbij, ik beeld me in, hij is bij mij....." |
Citaat:
de jouwe moet dus nog even wachten :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
is ie echt zó moeilijk?
|
zomaar een wilde gok; copa Cabana?
|
Citaat:
You're next |
Haha wist ik helemaal niet :D.
Even denken... Ik doe een lekkere moeilijke :p, hij komt uit een liedje. "They named her Desiree Dieu-Donne or God-Given Desire. But in their affection, they simply called her Ti Moune" Nou kom maar op :D, makkelijk te vinden op google nu :rolleyes: ;). |
Citaat:
deze voor de echte liefhebbers: "how many tears through the years can i cry how many tears untill my heart runs dry trough the fight that a girl needs to fight only to do what she feels must be right" hehe doe je best!, wie dit weet is mijn held! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of ie goed is maar ik ga er gewoon ff eentje doen: It's so dreamy, oh fantasy free me. So you can't see me, no, not at all. In another dimension, with voyeuristic intention, Well secluded, I see all. Roept u maar! |
the rocky horor show!!
en raad u maar op: While lying by myself in bed, I cry and give myself the red eye Mooning over you |
Citaat:
ik ga vanavond ff een zin posten.... |
"I am electric, I have a contact, I am electric the future is me!
A C D C it's o.k. by mehehe!" Wel? |
Eitje!! Starlight Express!!!!!!!!
Ok, nu ik weer: They had an extensive reputation Made their home in Victoria Grove That was merely their center of operation For they were incurable given to rove |
Mungojerrie and rumpleteazer uit Cats.
nieuwe: Vive le roi vive la danse vive la reine et vive la france |
Citaat:
en omdat jullie hier allemaal zo verschrikkelijk ongeduldig zijn en je niet aan de regels kunnen houden, zal ik dit keer gelijk een quote posten: Terwijl jij je mocht vermaken vloog ook hier de tijd voorbij, en nu wachten jou de taken die zijn voorbereid door mij. |
Aida!!!!!!!!!!!!!
Just when I stopped opening doors Finally knowing the one that I wanted was yours Making my entrance again with my usual flair Sure of my lines - no one is there |
Citaat:
|
Nee, is niet Les Miserables.
Deze musical heeft in 2001/2002 door Nederland en Belgie getourd. Met o.a. Frédérique Sleuterman van Loo en Annet Nieuwenhuijzen in de cast. Dit is z'n beetje en enige bekende nummer uit deze musical. |
Heey, leuk spelletje! het antwoord is volgens mij A little night music!
Eentje voor jullie: … Wat zoek ik wat ik niet vind. Waar is mijn spiegel? Waar is mijn beeld? Ik zie een muur van beton die ons verdeeld. Jij bent een vreemde, die ik wel zie, maar niet herken. Weet jij wie ik ben? |
leuk spelletje.. weet m alleen niet....
|
REX
Zijn borst niet breed bepaald geen atleet En ook kwa brein is ie klein Nee nee deel voor deel doet hij me niet veel dus dan moet het denk ik wel de optelsom zijn |
Citaat:
En om maar ff een makkelijk quote'je te geven: Im Joch der vielen Pflichten geht mancher Traum verlor’n... Doch unser Traum bleibt nah! Wir sind nicht wie die andern zum Glücklichsein gebor’n. Doch füreinander da! Du wirst das Leben bald durch meine Augen sehn. Und jeden Tag mich ein wenig mehr verstehn... |
Elisabeth!!!
Nu ik weer!! Serafimo, doe uit die malle rok Je kijkt en zwijgt, toe kus me, want die zeurpiet vertrok Sufkluns, ik lach me dood! Ha, ha, ha, ha, haa Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, Een malloot, bij wie ik nog nooit "echt" genoot |
Phantom of the Opera
Houden van jou was het mooist van mijn leven, en niets dat dat evenaart. Vecht voor je leven. Ga terug! Jij wordt nog niet verwacht. Maak dat ik geleefd heb meer waard. |
Joe - de Musical
Elke dag van die week was de opdracht: Voel het rillen ,voel het trillen Voel de kleur Elke dag van die week was de opdracht: Voel de koelte, voel de zwoelte Voel de geur |
Ik gok Miss Saigon
Next: In naam van God en de Heilige Kerk vecht ik tegen duivels werk, dus mannen luister en geloof me, geloof me ! Al is de wereld niet volmaakt, weet dat de leider over u waakt, geloof me, geloof me ! En volg mij waarin ik u leid, dan beloof ik u: op een dag bent u bevrijd van het duivelse gevaar. |
de drie musketiers
|
'Zeg, haal je neus niet op, doe niet alsof jou werkelijk de waarheid interesseert.
De waarheid kost je niks, maar wat heb je aan een waarheid die alleen maar deprimeert.' |
Citaat:
En weer ff een makkelijke voor jullie: Sich verliern heißt sich befrein. Du wirst Dich in mir erkennen. Was Du erträumst, wird Wahrheit sein. Nichts und niemand kann uns trennen. Tauch mit mir in die Dunkelheit ein! Zwischen Abgrund und Schein verbrennen wir die Zweifel und vergessen die Zeit. |
die weet ik: 'Tanz der vampire', toch?
|
weer een nieuwe:
'She haunted many a low resort Near the grimy road of Tottenham Court She flitted about the No Man's Land From "The Rising Sun" to "The Friend at Hand" |
Cats. (Grizabella om precies te zijn)
And you can try to stop my dancing feet, but I just can not stand stil 'couse the world keeps spinning round and round and my heart is keeping time to the speed of the sound I was mocked 'till I heard the drums that have come my way |
Citaat:
|
Citaat:
Deel in mijn vreugd' en verdriet Een hart - Een ziel Nu scheidt zelfs de dood ons niet Bind ons bestaan aaneen Samen voortaan, als een Deel in mijn vreugd' en verdriet Een hart - Een ziel |
West Side Story.
Oké.... ff een moeilijke... in het Zweeds!!! Als je bep regels goed leest zou je ze misschien kunnen vertalen in het Duits! Succes!! Jag vägrar att lyda, att tämjas, bli kuvad mer. Jag vägrar va' blygsam och omtyckt och lurad mer. Jag är ingen sak som ägs av dig, jag tillhör bara mig. |
Citaat:
Of hoeveel mensen kunnen er van het Zweeds naar het Duits vertalen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |