![]() |
Je kamer
Wat kan je in je kamer zetten, of in je kamer aanbrengen om em gezelliger en knusser te maken?
|
alles
|
Bloemen, kaarsen, andere standaard dingen. Rood tinten werken meestal goed. :)
|
hoe meer spullen namelijk, hoe knusser
|
Ik heb mijn kamer gister totaal vernieuwd. Muren een nieuw likje verf en alles staat anders. Best gaaf. Nu heb ik veel meer ruimte.
Boeiend ook. |
Zelf gebruik ik mijn bed soms als bank, ik heb er dan ook een stuk of 6 kussens bij (van de Ikea :P). Er is niet al te veel licht, dat maakt het natuurlijk lekker intiem. ;) Ook heb ik vaak muziek aan op m'n kamer, dat maakt het ook wel gezellig, denk ik.
|
Nou, het zit zo, dat ik dus gewoon alle troep die te kinderlijk was in dozen heb gedaan en op zolder heb gesmeten.. (oké gezet dan :p ) maar nu is men kamer zo leeg, vind er overdag niets gezelligs aan.. 's avonds wel iets meer omdat ik sfeerlichten heb...
Nu ga ik zo meteen met mijn moeder naar een soort van decoratiewinkel.. een mat kopen en paar kussens.. 't probleem in me kamer is ook dat ik een paar enorme kasten heb, en die zijn enorm vervelend en lelijk (nee, ik mag ze niet weg halen...) |
ben bezig met verbouwen (zonder verf maar wel alles anders zetten)
maar dat kan dus al weer niet, je moet i.i.g niet TE veel zooi er in plaatsen!!! wordt het heel druk van |
kasten kan je beschilderen
|
Ik heb bepaalde meubels al vaak verzet.. zo vaak dat sommige nu bijna uit elkaar vallen als je er te hard tegen duwt ofzo..
Buiten die grote kasten heb ik ook gno is een AARTSLELIJKE :o hangchauffage van maar liefst 2.5meter(breed) op 1meter.. in het muizegrijs, met plekken op (van vorige eigenaars) *zucht* :) |
Citaat:
|
Juiste kleuren gebruiken.
|
Citaat:
|
perfect idee :o
Je bent welkom ;) zal ik je dan de huissleutel geven? heb je de last van inbreken toch al niet meer.. |
rommel ;)
|
Citaat:
|
beeldjes, planten, warme kleuren gebruiken, kaarsen (y)
|
|
wat je zeker niet moet doen is er een wasmachine neerzetten
|
Veeeeeeeeeel foto's, wat ook leuk is, is een foto muur/deur, gewoon echt HE-LE-MAAL behangen met foto's! En ik heb ook nog allerlei zooi op een stukje muur hangen, van cup-a-soup zakjes tot flyers, van ikea bonnetjes tot nooduitgang bordjes. Gewoon een beetje je creatieve kant laten zien, en dingen durven, vooral durven.... Ga niet staan twijfelen of je dat leuke eikenhouten tafeltje rose zal verven, doe het gewoon! En wat ook heel leuk is voor "extreme/aparte" dingen, is bij de bijenkorf in rotterdam, helemaal boven, linksachterin, de display artikelen (dat zijn dus de artikelen die ze gebruikt hebben ter decoratie van de winkel), echt de meest geweldige dingen kun je daar vinden!
Leef je uit! Have phun! xx Mijn* |
|
Een bank. :) (y)
|
|
Een zachte ende fijne bank. (y)
|
Warme kleuren, kussens, mooie posters, kaarsjes, fotolijstjes, mooie spiegel, bed met sprei erop en daar dan kussens en knuffels op, een zithoekje maken, lampen.
|
euhm weet iemand waar ge de large kunt hale ofzo?
grtz karo |
Citaat:
|
het lijk onder je bed vandaan halen
|
Rood, roze behang. 100 knuffels van de kermis. :)
|
Een open haard
|
Kussen maken het ook gezellig.
K had eerst een stuk of 10 kussens op de grond in een hoek, vooral om te lezen eigenlijk.. :o Maar was zo ook heel gezellig, met vrienden. |
Gordijnen ipv lamellen/jaloeziën
Veel kussens Warme kleuren Kaarslicht |
Warmere kleuren zou veel helpen denk ik, het is nu wit/hout/rood, maar er is teveel wit waardoor het heel koud aandoet..
Maar verder is m'n kamer wel sexy (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wissie ;)
|
Een guillotine.
|
Posters, kussens, leuke kleuren, planten... enzovoorts (y)
|
Johan Derksen en een bakje sigaren, dan wordt het gelijk gezellig. (y)
|
Een 14e eeuws televisietoestel.
|
een Solero :p
|
Bij mijn eigen kamer:
- Stoel met tafeltje bij het raam (heb nog voldoende ruimte dus...) - Meer foto's - Iets meer leuke dingen aan de muur Mwah, dat was het wel denk ik... :| |
Kussens, versiersels aan de muren, kaarsen, spiegels, leuke kleuren.
|
Citaat:
wat wil je daarmee doen in je kamer? :o |
posters met orlando bloom :D
|
Citaat:
|
zonder mij is mijn kamer niet gezellig :cool:
|
Foto van mij aan de muur...
|
Citaat: