![]() |
Zomaar voor jou…
Je plotselinge komst,
Een licht in al het zwart, Een donkere verschijning, En toch heel lief en zacht, Je opperste verbazing, Je glans was ook zo puur, Dat bracht je oog bij mij, En de lach op mijn gezicht, Streel het toeval in je hart, Dat speelt met je verlangen, Omarm jezelf en mij, Geef jezelf lucht... Zo jong is het geluk, Nog veel jonger nog dan jij, En sterker dan de druk, Die mijn hart je oplegt, Zie ik je snel eens terug? ---------- Je moet hem niet te wanhopig zien, Maar uit lief hartje... Speciaal voor het meisje met de mooie ogen... Dat is ie wel.... :) En speciaal voor het toeval....mooi he...toeval :) Tataa! Vaaltje! ( leuk of niet leuk?) |
Het is wel leuk en lief, maar het spreekt mij niet enorm aan in verwoording, volgens mij kan jij er veel meer mee! :)
|
Oh... Sprakeloos is meestal standaart, nu niet :)
Mooimooimooi :bloos: En je moet me niet verlegen maken. Lief. |
lief, maar beetje creepy!
x lies |
Dit is nou wel een van de gedichten dat ik leuk vind :D:D:D
|
Heel leuk:D, niet cliché ofzo, mooi gedaan:)
|
Citaat:
|
Citaat:
ja, picture dan he, oud ontopic: kvin em wel mooi, volgens mij rijmt ie eig nie maar toch, wel mooi:) |
Lief. Lijkt het een beetje op hetgeen ik aan het dichten ben, alleen heb ik een iets klassiekere imborst. :)
|
Creepy?
Nou nee... Met dit goedkoop opgezette rijm zoveel los maken bij mensen, dat lijkt mij een beetje eng...haha Gelukkig is ie op meerdere personen toepasbaar en verkoopt ie als een tierelier.... Maar toch bedankt voor het reageren op deze "Frans Bauer van jewelste" En lies.......zal ik er ook eentje voor jou schrijven? Jij hebt ook best mooie ogen..... :D Tataa! |
Citaat:
|
Liefde is net zoals dit gedicht een projectie van een gevoel op een bepaald persoon...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het onderwerp niet heel erg vernieuwend of speciaal, maar wel leuk omschreven en erg lief. |
Ik vrees eigenlijk dat alle gevoelens projecties zijn...En dat is maar goed ook eigenlijk, anders loop je je leven lang rond met een behoorlijk klotegevoel!
Sommige zijn gewoon sterker dan andere... Gedichten schijnen ook een licht op iets maar iedereen heeft een andere bril.... Tataa! |
Citaat:
Citaat:
Gedicht is leuk, niet bijzonder, maar wel lief. Lijkt me leuk om zoiets te krijgen. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |