![]() |
Economie, recht, management, logistiek
Ik weet nog niet wat ik wil doen na mijn vwo opleiding.
maar ik weet wel dat het iets moet worden met economie, recht, management of logistiek. Doet er iemand hier een opleiding in dit gebied en kan die m er wat meer over vertellen????? kusjes lies |
Rechten kan ik je afraden als je niet van veel lezen houdt.
|
Ik heb een vraag die hier wel een beetje op aansluit: Zou het mogelijk zijn tegelijkertijd zowel Rechten als Economie te studeren? Ik wil dus graag de 2 studies onafhankelijk volgen, maar ik weet niet of het kan en waar dan kan. Bij mijn weten kan dat soort dingen bij de universiteit van Utrecht in ieder geval wel.
|
Tegelijkertijd lijkt me heel sterk, dat gaat niet werken. Er zijn al vaker vragen over het volgen van twee studies geweest en het antwoord is altijd: dat kan niet, tenzij er speciale regelingen voor zijn. Zo kun je bijvoorbeeld op sommige plekken criminologie & psychologie doen, of recht & management, maar als je op eigen houtje gaat combineren loop je een groot risico dat je colleges dubbel hebt, of erger nog, tentamens dubbel hebt.
|
Citaat:
|
En? Dan heb je het over één klein vak, te weten inleiding tot het recht, terwijl die studies vier jaar duren. Als die samengevoegd hadden kunnen worden was dat echt al wel gebeurd.
|
Je hebt toch ook een studie Rechten en Economie aan de Erasmus (duur: 6 jaar). Zou dat niet iets zijn?
|
Citaat:
Voor de rest bedankt voor de informatie iedereen. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |