![]() |
[Gez] Voetbalshirts
Mensen heb je wat liggen en wil je er voor een schappelijke prijs vanaf, lama horen.
In NL alleen NL elftal, Ajax en ADO gezocht. Uit buitenland maakt nie veel uit. Lama horen! |
Ik heb nog wel een shirt van Glasgow Rangers liggen waar ik niet echt veel meer mee doe. :D
|
Ik heb nog een z.g.a.n. shirt van Vitesse met Bob Peeters erop.
|
Hmmz wat heb je nodig??
- Nationaal elftal Ierland; - Manchester United (Champions League (zwart wit)); - Nottingham Forrest; - Nationaal elftal Engeland; Wat bied je? Moet wel aantrekkelijk bedrag zijn aangezien het allemaal al vrij oude shirts zijn waar je haast niet meer aan kunt komen! |
ik heb nog het shirt van het nationale team van zimbabwe , origineel adidas, geen geintje...
|
Ik heb het shirt van Borussia Dortmund (met handtekening):
Ricken (no 18) Pm maar als je er voor wilt bieden. |
Ik heb het nationale Argentijnse shirt, het Zweedse Nationale shirt (Zlatan), en 'n Celtic shirt (Larsson).. Eigenlijk heb ik ze net gekocht (in Zweden), maar waarschijnlijk groeien mijn broertjes er over 'n jaar of 5 pas in, dus dat was wat optimistisch gedacht. Ik wil er niet echt vanaf, maar als ik je er 'n plezier mee kan doen zeg je maar wat je ervoor wilt geven.
|
Ik zoek vooral shirts van Roy Makaay.
En van andere spitsen. Uitshirts hebben niet zo zeer mijn interesses en met uitzondering van NL landen ook niet zo |
lekkere ajax-fan die een adoshirt zoekt
tenzij het is omte verbranden natuurlijk |
Barcelona maar die krijg je niet ;)
|
Beckham, engels elftal ik zou er geld voor geven om er vanaf te geraken
|
Citaat:
|
- Ajax (Arveladze, thuisshirt, seizoen 2000-2001) maat XXL
- Celtic (zonder naam, thuisshirt, seizoen 2001-2002) |
Citaat:
|