![]() |
Scheer jij je schaamhaar?
Zo ja: waarom wel en hoe dan?
Zo nee: waarom niet? Ikzelf doe het wel, want ik vind het er veel mooier uitzien als het netjes kort is dan zo'n grote bos haar. Ook vind ik het veel hygienischer. |
hehe ik wel. Ik ken geen vrouwen die het niet doen. het is overigens ook geen fris idee.
|
Zou een vrouw zich scheren voor zichzelf of voor haar vriend eigenlijk? Ik doe het hoofdzakelijk voor mijn vriend en moest ik geen vriend hebben, met de gedachte dat ik wel eens in bed zou kunnen duiken met de een of de ander. Maargoed, ik doe het voor mezelf omdat het frisser en aangenamer is maar dat is maar bijkomstig. Dus op nr 1, ik doe het omdat mijn vriend dat graag heeft. :)
|
Ik vind het voor mezelf mooi als het netjes is geschoren. Als ik een dag geen tijd heb drvoor dan maakt het ook niet uit, maar omdat mn vriend het ook wel leuk vindt als het ''netjes'' is, doe ik het tegenwoordig dagelijks.
|
Citaat:
|
hehe geen vrouw scheert het niet.
en geen man scheert het wel. tot nu toe :p mja tussen scheren en een heel bos zit een inmens verschil. |
Ik epileer een gedeelte*pijnlijk* en een gedeelte scheer ik weg.
|
Ik scheer het niet. Wil het ooit wel eens proberen, maar het lijkt me gewoon echt teveel moeite en te lastig. Ik hou het wel bij, beetje bijwerken enzo, netjes houden. Als iemand van mij zou verwachten dat ik het zou doen, zou ik het ook van hem/haar verwachten.
En mijn relaties hebben er tot nu toe nog geen problemen mee gehad :D. |
Soh, verkeerd geklikt. Ik deed scheer het wel ipv niet.
Ik knip het wel bij hoor, maar ik vertrouw gewoon geen scheermes daar :) |
Ik scheer het wel, maar k hou het niet zo goed bij.. Als ik een vriend zou hebben zou ik wel zorgen dat het iets netter zou zijn, maar ik vind het op dit moment niet zo heel erg belangrijk.
|
Ik scheer het wel, maar niet er helemaal af...
|
wel, anders ziet het er een beetje onverzorgd en vies uit bij zwemmen enzo...
|
Ik ben vrouw en scheer het niet maar knip het wel bij.
|
Ja, ik vind het mooier en netter.
|
Tuurlijk niet, ik ga daar even de hele dag rondlopen met jeuk aan mijn zak. Dank je de koekkoek!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik scheer het ongeveer 1 keer in de week. Aan de ene kant omdat ik het hygiënischer vind en aan de andere kant omdat mijn vriend het mooi vindt:o
|
Ik heb 'ja' gestemd maar eigenlijk is het 'nee' want ik scheer het niet af (doet pijn) maar knip het bij.
Zijn er nu ECHT mannen die hun schaamhaar bijknippen???? :rolleyes: (n) |
nee ik scheer het niet, knip het bij... beetje handige poll, je krijgt zo een heel verkeerd beeld
|
Citaat:
|
ben te lui :o
:) en t zit er niet voor niets :o maar wil wel "bijknippen" hoor. Af en toe. Als ik zin heb :P |
ik scheer het, niet elke dag ofzo maar wel 1x per week.. Anders vink da kei vies
|
Nee... maar ik haal een deel weg met ontharingscreme, ik epileer een deel, en de rest knip ik wat korter.
Het is trouwens niet hygiënischer om te scheren... ook niet minder hygiënisch trouwens. Dus als je 't doet, doe dat dan omdat je 't mooi en/of praktisch vindt :) |
Afgelopen vakantie was ik in Engeland, en kreeg een soort van vakantie"lover".
Hij was bulgaars, en bulgaarse mannen scheren Alles. Benen, oksels en de schaamstreek. Nee, niet een beetje bijknippen, gewoon alles der af. Ik vond de benen maar niets, maar de rest..daar kunnen sommige mannen wel een voorbeeld aan nemen. :o |
Citaat:
|
Deels scheer ik m'n schaamhaar en deels knip ik het... Voornamelijk wanneer ik ongesteld ben, vind ik het fijn alles redelijk gekortwiekt te hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee natuurlijk niet, wat boeid dat nou of het geschoren is? Ik ben toch geen kind, ik hoor schaamhaar te hebben!
Vrouwen moeten het trouwens wel afscheren, anders is het echt zooo goor. |
Citaat:
|
Citaat:
mijn vriend maakte er ook nooit een punt van |
Ik scheer het niet, ik hou het wel bij met ontharingscreme en heel soms epileer ik iets.
|
Ja, maar niet helemaal kaal. :)
Helemaal kaal vind ik niet mooi. Maar een behaarde bikinilijn ook niet. Ik ga voor netjes korthouden en een klein beetje bijwerken. :) (met epileertang als ik tijd over heb, of met scheermesje) |
ja,ik scheer het wel.
en soms een keertje kaal maar meestal niet |
Citaat:
Same here eiglijk. Idem met mijn benen trouwens, ik draag toch broeken of kniekousen ofzo en ik ga me echt niet bezighouden om het elke keer bij te werken :) Ik verwacht het ook niet van degene waar ik bij ben en bij jongens prikt het erger :D. Oksels hou ik wel bij, is frisser en draag vaak truitjes zonder mouwen. |
Ja, vind ik netter en mooier.
Helemaal kaal vind ik niks. |
Citaat:
En die dan tegen vrouw Bep schreeuwt: "Bep! Waar blijft het eten?" |
Citaat:
|
Op dit moment heb ik alleen nog maar mn bikinilijn bijgehouden, maar omdat het altijd heel erg gaat irriteren als ik wil scheren, durf ik niet verder te gaan. Ik zit er wel over te denken om het binnenkort met de tondeuse heel kort te maken. Zodat het niet helemaal weg is, maar niet zon bos meer is...
Ik erger me op dit moment aan mijn eigen schaamhaar.. Daarom wil ik het dus kort maken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mannen vind ik het minder erg als ze zich niet scheren dan bij vrouwen hoor:P Bij vrouwen vind ik het gewoon vies staan... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik scheer het niet, en ik ben een man maar ik hou het wel een klein beetje bij |
Citaat:
|
Ik vind het er niet zo schoon uitzien als ik ga zwemmen ofzo en er steken bossen haren aan beide kanten van m'n bikini uit ofzoiets :p (ik overdrijf een beetje ;)). En voor m'n vriend scheer ik het ook. Voor okselhaar geldt hetzelfde.
|
Ik vin ut viez, als jongens hun schaamhaar niet scheren, dan pijp je en heb je je hele bek vol zitten met haar. Yagh! :(
|
Ja ik scheer, en ik verwacht van de mannen dat ze toch tenminste het onderste gedeelte scheren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |