![]() |
Fable
en wie van jullie wacht er allemaal al weer op deze nieuwe top game voor x-box en pc :P
|
nooit van gehoord.
|
Citaat:
of typ bij google fable preview in |
mwhaa zit er niet echt op te wachten maar het lijk wel wel een aardig spel
ik ben eerder benieuwd naar breakdown voor de box |
Als ze hem weer uitstellen kom ik ze een schoen in hun reet stouwen gezien ik niet wachten kan.
|
yep die gaat mad pwnen
|
Lijkt me idd wel tof.
|
Dit wordt na Halo 2 voor mij het beste spel van het jaar (denk ik).
kan niet wachten dus :) |
fable lijkt me egt een wreed spel. ik volg de ontwikkeling op de voet via pu en internet en k ga het zker kopen
|
ik zit nu op HALO 2 te wachten en die is pas weer uitgesteld. :mad:
en ook op Ninja Gaiden, sudeki en Fable ik denk dat die heel goed gaan worden. (y) |
jajaja lang leven halo 2 Ik kan niet wachten.
in die filmpjes kun je ook op z'n ghost springen en zo'n nieuw beest ervanaf bonjouren geweldig. |
Fable lijkt me wel zeer elite ja, maar ik wacht ook met smart op SC - Padorra Tomorrow..! (y)
|
Citaat:
Maar als ie daarop uitkomt, ga ik hem zeker kopen! |
Citaat:
hoezo uitstellen? er is nog nooit een officiele releasedate uitgegeven... en btw, op de pc zijn het alleen nog maar rumors. Peter Molyneux zelf zegt dat hij het overweegt. Het is echt nog helemaal niet zeker of Fable ook op de pc uitkomt... |
ze hebben besloten de multiplayer (co-op) eruit te laten :(
vind ik heel jammer :( |
Fable is te gruwelijk (y)
Alleen heb ik geen X box :( |
nooo de co-op wordt er waarschijnlijk uitgehaald why WHYYYYYYYYY :mad:
|
niet waarschijnlijk... die wordt er gewoon uitgehaald... :|
|
Citaat:
Geruchten gingen dat hij onderhand al 2 keer uit had moeten zijn. |
Citaat:
Maargoed daan hebben we D&D heroes gelukkig nog voor :) |
Citaat:
:| Wanneer releasen ze fable nou? Ik wil weer eens wat lol met die xbox beleven. :) |
Citaat:
gewoon 0 leuke games op de xbox (n) maar goed fable gaat daar dus verandering in brengen :cool: en ninja gaiden :) |
Eerlijk gezegd had ik liever gehad dat ze fable nog 2 maanden extra uitstelden voor de multiplayer. Als we dan toch al zo lang wachten. Van de zomer neem ik toch xbox live en dan vermaak ik me tot die tijd wel met PGR2 en Top Spin :)
|
Citaat:
|
Oja en Soul Calibur 2 uiteraard maar dat spreekt een beetje voor zich :p
|
fable fable fable
|
k heb ergens gelezen dat fable in juli uitkomt.
|
whohoo ik ook als het goed gaat de 22ste en de 23 ste ben ik jarig :P :D
maar het zijn natuurlijk maar geruchten :o |
Ok Gamekings liet wat beelden zien van het eindresultaat en deze waren meer dan ik ervan verwacht had, wie o wie gezien?
Iemand de datum al? |
gemist, kijk nog wel een herhaling.
Maar ik kijk er wel naar uit. Hopen dat ik Ninja Gaiden uit heb voordat Fable uitkomt, anders speel ik 2 games door elkaar ;) |
Ik wacht al eeuwen voor dit spel man. het spel heette trouwens eerst anders. Ben de oude naam vergeten :o
|
zou ie niet deze zomer uitkomen ?
toch maar eens me x-box joystick terugvragen :D |
Citaat:
Maargoed de exacte datum niemand dus? xbox.nl had het over oktober 2004 terwijl daarvoor gezegd werd Juli 2004 ik weet niet meer wat ik geloven moet, ik hoop alleen dat het niet lang meer duurt. |
er is nog geen datum bekend
maar ik hoop dat ze de tijd nemen die nodig is + nog meer want deze game gaat heel wat uurtjes van mijn tijd opslokken als ie goed afgewerkt is |
when when ??????????
|
Citaat:
|
leest net de PU, sir Jan van de redactie is ook al helemaal hyperactief en kan niet meer wachten.
alleen heeft die lul de beta versie al and wij nog niet :( :( :( |
Citaat:
|
Ik hoop dat hij ook op de pc komt...
|
mensen officiele releasedate is er al een tijdje...
Fable will be out in September 2004 in all NTSC (USA) territories and in October 2004 for PAL (EUROPE) territories http://www.lhtimes.com/fablefaq.html Dit klopt, dus geen gezeur gewoon spelen. |
Citaat:
Pfffff :( |
oktober. NOOOOOOOOOOOOOOOO
|
gefeliciteerd Spoonie!
|
Ik zit hier dus al 3 jaar op te wachten! Laat voor mij maar lekker zitten, ik koop wel wat anders...
En gefeli! |
tjesis oktober is toch niet zo verweg? paar maandjes maar, geniet eerst even van je vakantie en voor je het weet heb je hem binnen, terwijl ik dan nog eest llaaaannngg moet wachten op Lionheads tweede spel BnW2 of Fable voor pc... Jullie hebben het recht niet te jammeren ;)!
|
Denk je een leuke reeks te krijgen zodat je je niet hoeft te vervelen; Sudeki-Fable-Halo2... worden ze nu allemaal bij elkaar uitgebracht :(
|
Citaat:
|
Citaat:
whooo, mensen weten m'n verjaardag. ooo staat ergens boven :bloos: . Maar ja 16 voetl idd anders, biertju iemand :D |
Net maar weer ff Morrowind erin gedrukt wat een geweldig spel ook, ik kan het me bijna niet voorstellen dat er een nog Rpg komt met nog meer vrijheid. (y)
|
ik ben alleen benieuwd naar dat nieuwe spel van bioware jade empire ofzoiets enigste spel dat me echt leukt lijkt, de meeste xbox spellen die stellen mij bijna altijd wel teleur..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |