![]() |
met 10 miljoen zou ik doen...
Iedereen droomt wel eens van veel geld.
Toch? Ik bedoel, het is misschien niet je allergrootste wens, maar je zegt niet: "nee laat maar" als je de staatsloterij hebt gewonnen! Nou is de vraag, wat doe je er nou mee? Als je 10 miljoen zou moeten uitgeven, ook echt UITGEVEN, dus niet: "ik zet het op mijn spaarrekening" ofzo, maar als je het er bijvoorbeeld in 24 uur doorheen moet jagen, waar gaat het dan heen? Deel je miljonairsdroom, dan kunnen we lachen... :p wat ik er mee zou doen is: 2,5 miljoen naar van die goedheids-stichtingen, dan koop ik voor 1,5 miljoen een aardig optrekje in een villa, voor nog eens 2 miljoen leg ik verwarmd zwembad met bubbelbad en sauna aan, dan heb ik nog 4 miljoen over. Daarmee koop ik een Playstation 2, x-box én een gamcube met allemaal vette spelletjes voor ongeveer 0,5 miljoen, in een bioscoop zaaltje voor 2 miljoen. De rest gaat dan ook naar het goede doel! Dit is wel erg zeg, het lijkt me ook helemaal niks om eerlijk te zijn, ik heb het best goed zo. Toch? Ik heb in ieder geval internet :p |
Het forum kopen en irritante forummers zoals Machiavelli bannen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een kwart aan het goede doel geven, van de rest feesten, reizen en veel dure kleren en shcoenen kopen natuurlijk...
|
Hahahaha kijk hier hebben we wat aan...
Maare, heb je 10 miljoen nodig om een forumpie te kopen? Nee, da's echt pure afzetterij! Je wordt bedrogen waar je bij staat! Doe er wat an! En hebben jullie ruzie? Vertel eens, dan? (Milkshake's matchmaker, voor al uw relatie-problemen... :D ) |
Citaat:
|
Leuk huisje kopen voor 5M, 500K voor een auto
De rest............2M feesten en de rest een goed doel ofzo...... |
Citaat:
|
eey man, ja idd.... Ik ben de autootjes vergeten!
Die roze opendak uit the fast and the fourius is wel cool :D en de Nissan Skyline ook maar ja, ik ben gewoon een beetje auto-gefreakt Oke, zo beter dan?! |
Als eerst een relaxt groot villa kopen met zwembad, sauna etc. Dan een Opel Insignia en nog een Mercedes. Verder natuurlijk nog allemaal mooie en dure kleding en apparatuur. En de rest gaat naar het goede doel.
|
mmz met 10 miljoen :P das veel
9 miljoen investeren in arme landen, echt geen idee hoe en wat ik dat het beste kan doen, maar zodra er 10 miljoen op me rekening staat, zal ik er over gaan denken hoe die landen het beste geholpen kunnen worden, hoewel 9 miljoen vrij weinig is :P de overige miljoen gaat ehm naar mezelf, vrienden, familie, me rijbewijs, me studie, drank, kleren, alles wat ik leuk vind, misschien een prive tennisbaan :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
een huis kopen en wat leuke spulletjes
wat overhouden voor vakanties familie wat geld geven en met de rest (7 miljoen schat ik) aan greenpeace ofzo geven iig aan mensen of dieren die het harder nodig hebben als ik |
Eerst zosnel mogelijk 2 miljoen opmaken... dan 8 miljoen aan de kant zetten, en een beeeetje rentenieren :)
|
groot huis kopen, personeel, me lekker laten verzorgen en als het geld op is zelfmoord plegen
|
Citaat:
|
Een leuke auto, een leuk huis en de rest op de bank om vervolgens te rentenieren. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een retourtje New York kopen, daar de rest inwisselen voor briefjes van 10 dollar, en dan alles van de top van de Empire State Building afgooien. :cool:
|
Citaat:
|
ik zou toch écht een deel op de bank zetten (ik ben vervelend, ik weet het). Maar als ik het zou moete uitgeven, zou ik er dit mee doen:
-veel geld naar goed doel (3miljoen ofzo) -haflinger en 5 shetlanders kopen -huis in het bos, met weiland en vlakbij strand (zou dat bestaan??) -een vrachtwagen fimoklei kopen tsjaa, eigenlijk zou ik dus niet zo goed weten wat ik er mee aan moet. |
Citaat:
|
Ik hang een juwelenwinkel aan m'n nek, koop een auto met dikke vering en dan ga ik chickies pimpen. :cool:
|
Als ik dan toch niet op de bank mag zetten:
Nieuwe auto, Mooi huis voor mezelf (incl. inboedel uiteraard), Hypotheek van mijn ouderlijk huis aflossen, Mooi nieuw instrument kopen, Deel schenken aan m'n moeder, m'n zusjes, m'n grootouders, Deel schenken aan de harmonie in ons dorp, Deel schenken aan Rode Kruis Afdeling Roermond (en meteen de afdelingen Weert en Echt anexeren :p ), Een eigen portofoon en mobilofoon kopen, M'n studieschuld afbetalen en de studiekosten voor de komende jaren alvast betalen, Een tegoed nemen bij de lokale slager :) , Vakantiehuisje kopen, Nieuwe tent kopen (of een caravan, zie ik dan wel), De rest investeer ik in aandelen en/of dollars. Maar de kans dat ik ooit 10 miljoen win die is zo klein, dat is echt te verwaarlozen. |
Citaat:
No THNX! Doe dan maar biiiiiiieeeeer.... (of milkshake natuurlijk. Jaaaaaaaa! Da's een goed idee. 130 Milkshakes per week! Dan gaan er 60 naar het goeie doel en heb ik er nog 10 per dag :-P) |
Mederiacum,
jouw idee lijkt me ook wel wat. Investeer ook in MiLkShAkE's Milkshake maker... Te koop over ca.... 8 jaar. Kan je dat nog effe opsparen? Ooh nee, dat mag niet he.... Hey, jij doet Latijn, of niet dan, trouwens? |
Citaat:
en dan lees ik pas 1 topic van je! |
Citaat:
|
Mag ik het niet op de bank zetten? :(
Nahja dan investeer ik het wel in een (of 2) villa(s) wat ik later verkoop. Verder zou ik 6/7 miljoen wegdoen naar goede doelen. Dan is het wel op ongeveer |
een villa voor mezelf en in griekenland en in italie een vakantie huisje
voor mijn ouders en broer een huisje, en een leuke wagen. voor dat wat overhoud studeren denk ik en uitgeven aan kleren en van op vakantie gaan. |
Citaat:
|
Jeffsen waar erger je je aan dan :evil:
Is het nog niet goed zo :p Nou ja, je moest de andere topics ook eens lezen hahahahahaha :D Kijk ook even bij gezocht en aanbod alsjeblieft! |
groot deel (ca de helft) naar goede doelen, rest wegzetten, mss iets rianter leven, niet veel en gewoon mezelf blijven en sorgen dat ik geen *vrienden* krijg die op mn geld kicken
|
Citaat:
Aleen je 'BreEzAh' gedrag staat me niet aan. |
Huis kopen voor mezelf, huis kopen voor papa en mama, huis kopen voor oma. Euh. Nou doe dan maar een miljoen naar het goede doel.
En met de rest weet ik niet. Eigenlijk wil ik daarvan leven, maar dat gaat niet in 24 uur :s |
Citaat:
|
Ik zou een mooi huisje kopen, een paar auto's (waaronder de Cadillac Escalade, natuurlijk in Black Raven), een enorm landgoed, een paar quads om lekker rond te scheuren. En ik zou vaak feesten geven. :)
Ohwja, dit alles nadat ik minstens een kwart aan goede doelen heb geschonken. :) |
ik koop een stel van de allerbeste computers
en oh, ik geef niks aan goede doelen :o |
een miljoen naar een goed eoel, een kmisljoen naar mn ouders, de rest op de bank zetten.
|
Een deel uitgeven aan een onderzoek die onderzoekt of goede doelen ook daadwerkelijk goed zijn voor de doel-/hulpgroep en niet voor de organisatie zelf.
En ehm, een deel voor een niet al te grote, maar ook niet te kleine huis, met de benodigde dingen erin. Wat er nog over blijft, zal nog wel veel zijn, geef ik aan mijn rekening of kluis. |
Een mooi huis kopen met zwembad en weet ik het allemaal, huis voor mn ouders (ja ik neem een eigen huis! :o ) Bij het huis van mn ouders een aanleunwoning voor mn oma :)
Huisje in Adam, huis in Spanje! Even goed winkelen (A) Paar reisjes boeken naar New York ed Uitje regelen voor Liora Een deal sluiten voor mn rijbewijs. Owja, alvast leuke auto kopen:) Maar dit lukt niet in 24 uur denk :( |
je uitleggen dat kleurtjes een irritante bijwerking hebben als ze volstrek t nut teloos zijn! Zie je ?!
|
Citaat:
|
Citaat:
Flinke meid, nu verdien je een lolly:) |
Citaat:
|
Citaat:
Nee staat e... ach meisjes van 13 ... :p ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |