![]() |
That 70s Show is terug!
Ha! We hebben Yorin genoeg gestalked, want That 70s Show is terug! Het is wel van zender en dag veranderd, maar dat maaaaaaakt niet uit.
Elke werkdag, RTL 5 om 18:00u! Geen idee bij welk seizoen ze beginnen, maar ik vind het allemaal goed, ik ben allang blij dat het terug is! En dat ging ik voor de mensen die het ook zo leuk vinden maar even melden. :) |
Cool :cool: thnx
|
Elke werkdag. Dat was toch eerst nooit? :cool:
Alleen is 18:00u meestal etenstijd. :o |
Citaat:
En tja.. etenstijd.. wij eten vaak bij de tv. :$ |
:eek: vanaf wanneer? maandag?? :cool:
|
Citaat:
|
nice.
|
(y) (y) (y) :cool: (y)
|
:cool: ga ik wel een keer kijken...
|
Súper!! :D
Alleen een beetje een rottijd, maargoed, ben al lang blij dat het weer op tv is :) |
Nog nooit gezien, maar ik ben wel vaak van plan geweest om het eens te gaan kijken :)
Kan ik nu dan mooi doen :cool: |
Yeshh:) koel!
|
Baggertijd, maar wel erg kikke :)
|
wat :eek: :eek: :eek: ????
OLÉÉÉÉÉÉ! (y) :cool: (y) :cool: *jippie ik ben blij en ik spring door de kamer als een kangaroe* |
Werd tijd :p
|
Youpi
alleen die tijden weer :| zo zal ik de hele serie nooit gezien hebben.. |
yes yes yes!
eindelijk weer normaal op tv ipv vanaf mijn videobanden, want die zijn zowat versleten! :P |
Citaat:
|
Fez = :D
|
Ik vind de tijd wel fijn eigenlijk, meestal heb ik dan al gegeten :)
|
fez is zooo coool !
|
Citaat:
|
Ik vind die serie eigenlijk helemaal niet grappig.
|
Hm. Gister kwam het dus zeker ook al.
Gemist.. |
Vanavond is echt 'n vet grappige aflevering. :D :$
|
leuk dat het weer komt, alleen jammer dat het om 18:00 is, dan moet ik altijd computeren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was vooral blij, omdat ik 't gister gemist had. :D |
Eej leuk.
Heh mijn baas van tijdens mijn stageperiode ziet er precies uit als die vader. Scary.. :eek: |
Een erg late up, mag ie nog?
Ik willllllde even zeggen dat That 70s Show vanaf oktober in Amerika op dvd verkrijg baar is en het dus ook hier hopelijk wel zal komen! Eindelijk. :) Jammer dat er nu alleen maar herhalingen worden uitgezonden, deze ken ik allemaal al. :( |
Citaat:
|
ik wil alleen dit zeggen
FEZ STILL RULEZZ |
Nog nooit gezien, ik wist alleen dat jij er fan van was door je avatar heavinly :D.
Dus ik beloof het je; ik ga zo snel mogelijk een keer kijken *prent rtl 5 - 6 uur in haar hoofd*. |
Ik heb het nog nooit echt gezien, maar het schijnt dat ik op een van de actrices lijk... (heb ik al van meerdere mensen gehoord.. en niet alleen het uiterlijk, ook het gedrag). Ehm, ben wel nieuwsgierig dus :)
|
Citaat:
Maar stiekem is 't mn avatar niet meer. :p en wanneer schaf jij 'n fotoboek aan, trouwens? :p |
Citaat:
|
ik had het eigenlijk nooit echt gezien, maar vandaag wel en ik vond het best wel heel erg grappig..
|
coolio, ik ga proberen wat meer achter de buis te hangen
|
Citaat:
Verder is de serie natuurlijk (y) Alleen een beetje jammer dat ze binnen een half jaar tijd al weer met herhalingen zijn begonnen. |
gelukkig heb ik heel veel afleveringen gemist waardoor ikde afleveringen die ze nu uitzenden nog niet ken.
|
ik ken alle afleveringen al, maar dat houdt me niet tegen om ze nog een keer te kijken!!! ik vind het zo'n leuke serie!! i love it!
|
het is tegelijk met The Real World :<
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik durf niet, straks krijg ik zo maar 1 reactie ofzo :p. |
Citaat:
|
Klooooooote RTL5. A.s. woensdag is de laatste aflevering, dan houdt 't weer op.
:mad: |
:(
|
Gompies!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |