![]() |
plaatjesproblemen
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=761280
daar heb ik sinds een week ofzo ook last van...en ik heb absoluut geen instelling verandert, dus.... |
toevallig ook niet getright of iets dergelijks geinstalled?
een of andere downloadmanager? |
Daar heb ik ook soms last van ja.
|
ik ook. Vaak helpt het refreshen wel, maar soms ook niet.
|
geen last van.
|
Citaat:
(ik zou het overigens niet gepost hebben, tenzij die ene erover begon :P). Trouwens is het maar soms..das het wazige. En ik zocht het niet in de hoek van software, aangezien het wel heel toevallig zou zijn dat hij rond dezelfde tijd hetzelfde heeft geinstalleerd...naja dalijk ff rebooten en anders kan er van mijn part een slotje op... foutje :D |
Dat heb ik soms ook, ja. Overigens al een tijd geleden dat dat gebeurde.
|
Citaat:
na uninstallen moet je ff dit doen nog, d8 ik. Citaat:
|
Heb ik soms ook wel es. Boeiend.
Ff refreshen en 't is weer goed. Maar 't is niet eens een refresh waard. Want 't forum werkt er niet minder door. |
Citaat:
|
vaak ligt aan problemen met je video driver
|
Heb ik ook aardig vaak. Maakt niet uit welke computer (gebruik er twee, een XP en een Win98). Refreshen helpt soms, niet altijd. Vind het niet hinderlijk ofzo, eerder lelijk en soms een beetje irritant.
|
hmm ik ben dus niet de enige...
|
rechtermuisknop-->afbeelding weergeven wil ook nog wel eens helpen
|
Citaat:
temp. inet files legen wil ook weleens helpen |
Citaat:
Het is verder niet zo boeiend ofzo. Vroeg me alleen af of het vaak gebeurde. Voor hetzelfde geld was het een bug. Als het dat niet is, dan boeie verder. Er zijn veel tekortkomingen aan internet en computers en driekwart van de tijd ligt het idd bij de gebruikers. s.com kan er dan niks aan doen. Blijft dan natuurlijk wel opvallend dat ik dit alleen bij s.com heb, en niet bij andere websites. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |