![]() |
Het grote Industrial en Tekno topic
Het wordt eens tijd dat we eens goed gaan discussiëren over wat wel en wat niet industrial/tekno verantwoord is...
Kom hier met goeie shit.... Ik noem (alvast) wat namen: Tekno Hellfish Budburnerz Industrial( metal) Nine Inch nails Ministry Jerk Laibach VNV Nation Covenant KMFDM Barst los zou ik zeggen.... |
ghehe
|
Geeft gij nog antwoord??
|
neh ik ga slapen denk ik
ik hou niet van tekno |
Hahaha laibach :D :D
|
Industrial (Metal) update
Fear Factory Strapping Young Lad |
tekno op zn tijd wel grappig
pnp, tdk, zmk, obtekk, beukben bv, rebellion |
Oude Berzeker is wel leuke techno
|
Citaat:
|
Skinny Puppy niet vergeten bij industrial natuurlijk.
|
Citaat:
Maar bij de oude Berzerker was er geen echt drumstel en ook geen gitaren |
Citaat:
|
ik kan wumpscut, front 242 enzo wel waarderen
|
nine inch nails is voor losers
en ik hou alleen van exp techno. |
Citaat:
Wat hebben jullie het allemaal over techno Ik bedoel Tekno he :D |
Citaat:
Industrial... |
ik houd wel van cruxshadows en covenant en sommige troep die exo stuurt, en het zal me een worst wezen waar het onder valt, het is gewoon gezellig
|
pain is wel vet (= industrial achtige shit)
|
een groot industrial én tekno topic?
ik zie het verband niet echt, bovendien is ebm slechts een subgenre van industrial, wat niet wegneemt dat het nogal verschillende muziek is luister dit, valt voornamelijk onder (power)noise en ebm; synapscape imminent asche noisex winterkälte mono no aware morgenstern p.a.l converter somatic responses sonar hypnoskull pain syth-etik config.sys monolith |
Citaat:
Maar goed, ik zal eens wat dingetjes downen die je zei, bedankt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja 'n hoop van die shit dig ik ook wel (voornamelijk imminent <33) maar 't wordt al gauw teveel (en bovendien gaan m'n voeten ervan zeer doen). Nog niemand heeft Feindflug genoemd dus doe ik dat. |
Citaat:
|
Oh en tek waardeer ik maar zeer sporadisch.. 't is veel te vaak gabber-achtig :| :s (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stuur leno wel op je af :D |
Citaat:
lenootje staat natuurlijk aan mijn kant :rolleyes: Ten tweede, ik kan leno ook wel aan, jullie allebei zelfs :p |
Citaat:
|
ohja?
|
Ja toch niet dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb wel een tijdje naar tekno geluisterd en ik ben wel naar feestjes geweest, maar ik zie er nu niet meer de lol van in.
|
industrial/ebm/noise:
dulce liquido s.i.n.a converter wumpscut p.a.l hypnoskull psyclon nine imminent imminent starvation synapscape converter asche morgenstern pzychobitch tactical sekt feindflug sonar this morn omina |
Citaat:
naja hoe zou jij het omschrijven? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |