![]() |
(5.1 boxen)Line-out geeft geen Signaal
Ik heb een moederbord P4P800 Deluxe Asus, met een onboard geluidskaart, software soundmax 4.0. De speakers zijn van creative 5.1 inspire p580.
De achterste speakers van het set zijn aangesloten op de zwarte uitgang van de geluidskaart, de center plus de subwoover op de oranje, en de frontspeakers op de groene. De frontspeakers lijken geen signaal te krijgen, ook niet bij het afspelen van 5.1 applicaties. Iemand een idee? |
je hardware moet een signaal sturen zodat de speakers gaan werken. Wat dacht je van de juiste drivers installeren :p
|
ja zover was ik ook nog wel ;)
|
kheb 4.1 setje, en als ik mijn "digital Out" aan zet heb ik op mijn voorste boxen ook geen geluid meer, dus moet je even kijken of die optie is ingeschakeld..
anders zou ik het ook niet weten. greet*z |
Kun je dit misschien even uitleggen want ik snap niet helemaal wat je bedoelt?
|
jah ik weet niet zeker of het bij jou ook zo is, maar ik kan in mijn Volume control » Advanced aangeven of ik aleen digitaal geluid wil, en als ik dat aanzet, heb ik ook alleen maar achter geluid :
http://home.planet.nl/~blank728/Marc/digi.JPG Greet*z |
Kun jij s.vp. aangeven waar ik deze instellingen vind ?
|
staat er ;)
dubbel klik op het luidsprekertje in je systray (rechtsonder) en dan klik je op opties en dan klik je geavanceerde volume regelingen aan, dan verschijnt er onder Volume een knop "geavanceerd" en dan krijg je dat scherm. maar zoals ik al zei, misschien is het niet het geval bij jou. ;) het is maar een Tip Greet*z |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |