![]() |
[GAME] = Raad De Sig
ok, er staat een sig van een forummer en als je 'm raad mag je er zelf 1 plaatsen
ik begin wel: "Ik heb exclusief nieuws." | "Youri, zeg nou gewoon eens wat je denkt." van wie? |
:p
|
Geen idee. :rolleyes:
|
:) :p
|
mmmmmmmmmmmmmmmmm
:P |
zzzz
|
Citaat:
volgende: |Critical Beatdown|The war has begun...| AFCC|Bad Guys never die| Liever dood dan rood| Machiavelli is dead| The revolution is near.. | FB+ moeilijk :eek: :o |
Citaat:
|
Citaat:
Volgende sig: Äre ¥øU ÇoÑFü§eÐ? YøU WøÑÐeR HøW It ƒeels 2 Wålk a Mïle ìn The §hoes Õƒ a Tigäh Wh0 áñ't GøT ÑoThïnG 2 Lo$e, Jü§t Me & ¥oU. § |
Geen idee. :p
|
zulk een stronttopic dit. pff. het is niet eens een _beetje_ moeilijk.
|
Citaat:
|
nieuwe :)
to die is to know that you're alive. |
Screaming slave
|
I Am the MIGHTY LORD of USEFULLNESS <3| Alopia is mijn grote Voorbeeld! _O_ |Queen Klazina Wok | nnnn is mijn Neger
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/18118.jpg - I wanna play big girl and put on a sexy smile -
|
Citaat:
|
Not all questions need an answer | And there aint nothing I can do, Cause life is a lesson you’ll learn it when your through | Look inside you | DK
|
Citaat:
|
Citaat:
AAAARH!! |
Voorzitter zinloze up panel || Speelt Zuidoost Siberisch jodelgitaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand anders moet maar een opgave bedenken |
Citaat:
Ik word 's ochtends wakker en dan denk ik KUT en dan kruip ik naar de wc om te kotsen en dan heb ik het beste gedeelte van de dag er alweer op zitten |
Citaat:
|
Citaat:
JD: "Ik vond het Frans Bauer in het kwadraat." || ~ Lid van Buzzin - Club ~ || HB: "Bij PSV zap ik weg." |
ah die heb ik wel zien staan, maar van wie ook alweer..
van een jongen geloof ik van 16 of 17 ofzo :s |
geen idee
|
*denkt*
Het ligt op het puntje van mijn tong. :( |
Ik geef jullie een tip: hij zit voornamelijk op Onzin.
|
Ok, jullie weten het dus blijkbaar niet, nou, dan vertel ik het wel, het was iej...? (dat is een naam ja :o ), nou, nu mag gewoon de volgende gast die post wel een nieuwe bedenken.
|
Nee :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Raad maar:
Citaat:
|
een Onzinner?
|
Oh, eh, ik had beter een ander kunnen nemen zie ik nu in. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar: gewoon even zoeken, je vind het zo wel. ;) |
Ik weet het. :cool:
|
Hehe, die is in dit topic al gevraagd :)
|
rijk_v
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |