![]() |
finding nemo
ik ben op het moment finding nemo aan het downloaden.....
lijkt me een leuke film maar is het de moeite waard? en is hij te volgen in het engels? |
ja hij's echt leuk.. lieefff :)
of ie goed te volgen is weet ik niet, anders zoek je toch ondertiteling? |
ja echt leuke film!
zonder ondertiteling te volgen? tja, als je engels kan wel ja. en als je geen engels kan kun je ook gewoon plaatjes kijken :) |
keileuke film!! in amerika heb ik die een hele week elke dag gezien en op de terugweg in het vliegtuig werd ie ook gedraaid :D!!
en ja, ik vond hem goed te volgen in het engels, maar dat komt omdat ik zelf vrij vloeiend engels spreek, maar ik kan er niet echt over oordelen of het voor iedereen dan makkelijk te volgen is. maar leuk is ie wel!! ~SKIP~ |
Het is een erg leuke film, en als je hem wil verstaan (en neit te slecht in engels bent) kun je hem gewoon wat harder bij de accenten zetten voor de duidelijkheid ;)
|
weet iemand hoe ik films met nederlandse ondertiteling kan dowloaden dan? ze zijn bij mij altijd engels.....
|
Citaat:
helaas zijn alleen alle sites met ondertiteling op dit moment down, dus ik zou op dit moment geen pagina weten waar je aan ondertitels kan komen. |
Super film! Ja, is ook wel zonder ondertiteling te volgen. Het is een kinderfilm dus niet echt moeilijk taalgebruik.
|
Ontzettend leuke film!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
finding nemo is echt lief..
vooral de schildpad is leuk :) ik ben zwaar tekenfilm verslaafd :P |
Top film!
|
Ik heb 'm nog niet gezien, maar ga 'm nu zo kijken. :)
|
die dorthy is zo vet he :D.
Dorthy(ide 'wales' praat): HEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOO Dorthy: ofcourse I speak wale Vader van nemo: No you don't Dorthy: Yes I do (nemo's vader ziet een walvis en probeert wales te praten zoals dothy deed) : COOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMEEEEEEE BAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKK Dothy: I wish I could speak wale :D :D :D :D (y) |
Citaat:
maar goed ik vind het een super film :)(Y) |
Ik had hem dinsdag van mijn vriend lief gekregen :o
|
de beste computeranimatiefilm die ik totnutoe gezien heb.
Supermooi, leuk verhaal, lekkere humor en lief :):o |
Ik vind het echt één van de leukste films die ik ooit heb gezien :D :D :D Vooral Crush, de schildpad vinnik ech geweldug lol.
Crush : Yeah, we saw you and we were like "whoa", and you were like "whoa..." and we went like, "whoa..." Marlin : What are you talking about? Crush : You, Jelly Man, taking on the jellies. You've got some serious thrill issues, dude... Crush :Kill the motor dude. Let's see what Squirt does flying solo... Squirt : Dad did you see me dad? Did you see me? Crush : You so totally rocked Squirt. Give me some fin... [high fives] Crush : 'Noggin. [hit heads] Crush, Squirt : Dude... Crush : Oh. Intro. Jelly-man offspring. Offspring, Jelly-man. Squirt : Jellies. Cool... Crush : Totally... |
Nemo= Cool! :D
|
mijn broer heeft m gejat van mij :(
maar ik ken hem toch al uit mn hoofd, hij is zo leuk :D alleen het 'wale' (??) word wat moeilijk te volgen |
Waar download je die? :D
|
*is fan van Nemo*
Hij was bij de mediamarkt te koop voor 9 euro, dus wij hebben hem daar gehaald. Alhoewel hij in de bios toch leuker is. Die schildpadden zijn echt geniaal, net zoals die meeuwen. Mine, mine, mine! Een film vol cliches :D . |
Ik vond hem erg leuk.
|
Ik vond 'm ook leuk. Vooral die meeuwen en die schildpadden. :D
|
Omdat jij em downloadt is ie niet te volgen in het Engels.
|
Cute issie idd! Erg tof bedacht en mooie animaties. Vooral Dory is leuk:)
|
mine mine mine mine mine mine
mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine mine enz. |
ik ga em binne kort denk ook ff kope ofzo.. het lijkt me zown leuke film! :D
|
He touched the butt :D
leuke film :) |
Nemo is echt een SCHATJE
|
Sweet..... totally ;)
Bubbles Bubbles :D |
In een woord? Geweldig!
En ja, goed te volgen zonder ondertiteling als je de taal redelijk beheerst.. |
he he was zeker een leuke film :)
|
Citaat:
|
Hij is zó ontzettend grappig :D En lief!
Dees moet je gewoon gezien hebben hoor, hijs echt heel leuk! Het stukje van 'wale praten' is zo cool :D |
Citaat:
Spoiler
|
Ik vind gewoon alles supergrappig! (ook na 3,5 keer gezien te hebben, alleen het verhaal gaat me nu soms ietsje te langzaam ... )
|
Citaat:
idd Denile! (of hoe je dat ook schrijft :o) |
Ik heb de film net gezien, en hij is echt heel erg leuk! Ook dat 'Wale'-stukje... :D 'Is there to much orca in it?' :D
En die meeuwen zijn wel erge ego-trippers: 'mine, mine, mine'. :p Ach, die film is gewoon helemaal geweldig! |
mine mine mine mine mine mine............... mine?
hhehehehehehe :bloos: greetz me |
Citaat:
greetz me |
Ook geweldig met dat aquarium, dat ze de volgende dag wakker worden en alles is weer schoon, door zo'n zelfreinigings , dat was niet hun bedoeling. :p
|
De haaien zijn cool! Leek echt net de AA.
|
Citaat:
|
het leukste vond ik: 'oh guys, you made me ink'
:D |
Citaat:
Ik vond die ene vis (ik weet even niet meer hoe die heet) in dat aquarium ook geinig, die overdreven tegen bacterien was. En Bubbles is ook erg :D 'bubbles! bubbles!' O ja, en dat stukje met die krab die eerst niet wilde vertellen waar Marlin naar toe was gezwommen en dat hij toen kennis had gemaakt met die meeuwen (mine, mine, mine!) en dat hij het toen opeens wel vertelde was ook erg grappig. |
Ik heb hem afgelopen weekend voor het eerst gezien en vond hem erg leuk :D Echt weer van die leuke humor erin (y)
|
Finding Nemo is schattig... leuke film met humor en t is weer es wat anders dan die zoetsappige liefdesverhaaltjes..
|
nemo is zo geweldig!
-hey heb jij misschien een witte speedboot langs zien varen? ja Ja volg mij!........waarom volg je me?- nemo is gewoon zo schattig met zijn geluksvinnetje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |