![]() |
Gedicht 'Streling voor de ogen'
Streling voor de ogen
de prachtige mond benen zo lang gezicht vol en rond lachend.. bijna perfect soms heel soms word ik zelfs een beetje bang uren kan ik naar je kijken jou ogen, jou haar uren verstrijken jij staat daar maar jou schors zo mooi het hout kan ik alleen niet aankijken de verveling slaat toe je staat daar zeg wat , praat! maar diep van binnen weet ik dat dat niet gaat angstig kijk ik jou aan praten dat is jou nooit goed afgegaan jij ..met die schoonheid bent de mooiste etalage pop die er bestaat eindelijk door dat het niet om de buitenkant gaat. |
Hmm, vind het meer een lange opsommingen van gedachten die door je hoofd schieten, ik hoopte eigenlijk op een mooie wending aan het eind, maar die bleef uit, jammer. Nu vind ik het een beetje saai eigenlijk, al komt je bedoeling wel goed uit denk ik.
|
Citaat:
ik snap heel goed wat je bedoeld, ik had ook erg veel moeite om een mooie wending te geven aan het einde op zo'n manier dat het overčen komt met mn gedachtes erachter. dankje voor je commentaar, bij de volgende gedichten zal ik dit meenemen en goed opletten of het niet te saai of langdradig wordt! :) |
Lees het announcement; 2 gedichten per dag!.
|
Citaat:
sorry :bloos: :bloos: :bloos: !!!! |
Zoals in je andere gedichten is deze mooi, echt heel erg 'anna' maar het zou mooier zijn als je ze in volle zinnen zet :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |