![]() |
Perfectie
perfectie
Lijkt het perfecte leventje te bestaan en dan toch die pijnen ondergaan het overkomt haar waarom niet mij zij lijkt altijd wel blij lijkt het perfecte leventje te bestaan en ik pijnen doorstaan het lijkt haar allemaal te lukken school, ouders , liefde en haar zelfverzekerdheid. toch weet ik het dat zij iets probeert te onderdrukken het perfecte leventje lijkt te bestaan maar het is alleen maar schijn want immers heeft ieder zo zijn eigen pijn |
Je thema is goed (y) . Maar volgens mij kun je hier meer mee. Je einde is sterk, maar je herhalingen vind ik iets te veel en het loopt niet overal even goed en het is zelfverzekerdheid(met een d) maar ik vind het echt een ontzettend origineel thema dat me aanspreekt, denk dat het daardoor komt dat dit gedicht me toch raakt.
|
Citaat:
Zelf ben ik een beetje onzeker over het 1e gedeelte, het laatste gedeelte geeft heel goed mijn bedoeling van dit gedicht weer! nogmaals bedankt! het raakt mij weer als iemand geraakt wordt door een gedicht dat ik heb geschreven :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |