![]() |
Meest vreemde tijdstip dat jij hebt gepost
Spreekt voor zich neem ik aan...
Ik heb een keer om 6 uur smorgen gepost, beetje dwaas... Was toen huiswerk aan het maken... |
Midden in de nacht. :)
|
Zomaar 25.61 uur.
|
Nou, ik heb wel een paar keer rond 3 uur 's nachts gepost maar ook een keer rond 10 uur 's morgens en dat is raarder want dan zit ik óf op school óf ik lig dan op bed, maar toen zat ik op school op het forum. :cool:
Dus 10 's morgens. :| |
Ik zou het niet weten..:o
|
1.23 uur was toch wel een borreltje waard. :)
|
ik zou het niet weten.
Volgens mij post ik alleen smiddags/savonds dus :) |
4.30 Uur ofzo.
|
Na het uitgaan eens.. Volgens mij was het toen een uur of 6 smorgens..
|
dit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1:37pm :rolleyes:
|
Wat is raar?
|
Citaat:
|
Citaat:
is er een knopje waar ik op kan klikken dat ik het kan zien ofzo want dit soort dingen onthoud ik dus niet... |
Citaat:
|
Ergens tegen 3 uur 's nachts geloof ik, maar zo heel vreemd is dat ook niet :)
|
Citaat:
2. Klik dan onderaan op 'alle post van ...' 3. en zoeken maar :) |
31 december, 23.58
geen leven :p |
Citaat:
Ik zou het echt niet weten, heb vast wel eens midden in een dwaze nacht gepost. |
ik heb een paar x geforumd tot de vogeltjes weer begonnen te fluiten, rond een uur of 6 's ochtends :p
en ik heb ook een paar x geforumd toen ik om 5 uur 's ochtends op moest staan... tsja, wat is vreemder :D |
5:30 rond die tijd kom ik meestal net me bed uit rollen vlak voordat ik naar school ga
|
2 uur 's nachts ofzo :o
|
uur of half 4 :o
|
Ik forum meestal niet vroeger dan 10.00 en niet later dan 01.00. maar rond een uur of 1 zal wel het vreemdst zijn geweest :)
|
1 keer de hele n8 wakker gelegen dus de hele nacht gepost.. met ander forummers die nie konden slapen :D :p
|
Met nieuwejaarsavond rond 00.30.
|
03.00-03.30
|
Ik post eigenlijk nooit in de avond. :bloos: Nouja, soms dan.
|
Ik denk dat d'r op elk willekeurig tijdstip wel ergens een post van mij te vinden is..
:nono: |
Ik post nooit op rare tijdstippen...
|
Rond 1 uur 's nachts vind ik wel een beetje raar eigenlijk... en dat doe ik nog wel eens :D
|
Citaat:
|
Ik ben weleens om 6 uur wezen forummen en om 5 uur, ik vind alles raar :o
|
Citaat:
|
13:37
|
Citaat:
|
Ik denk 8:30
|
Citaat:
|
Ik zou het niet weten..geen zin om al mn posts te bekijken.
|
Citaat:
|
27-02-2004 23:15 een keertje. Ongetwijfeld nog wel een keer later, maar ik weet niet meer wanneer.
|
Citaat:
|
Volgens mij een keer om 7.00 's ochtends ofzo. Ik moest vroeg op, een adres opzoeken, en toen heb ik ook nog een bezoekje gebracht aan s.com. :)
|
Citaat:
|
Jeej, dat ga ik echt niet opzoeken. :|
|
Citaat:
1. naar een bericht van jezelf toe gaan 2. op info duwen 3. onderaan staat: Alle post van.... 4. en dan zoeken. |
Citaat:
|
Ik zou het niet weten, en het is me te veel moeite om het op te zoeken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |