![]() |
aftrekken zonder voorhuid?
Hallow mensen, ik heb ff een snel vraagje, een vriendin van me vroeg zich af of ze haar vriend die geen voorhuid heeft omdat hij is besneden (medische redenen, niet moslims ofzo) gewoon kan aftrekken? Of kan dit niet...
Bedankt alvast, is alleen maar even een snel vraagje, kan op slot als het antwoord is gegeven |
het kan niet. ze moet hem maar pijpen
|
kan wel, duurt wat langer
|
Dat kan zeker wel, een 'vriend' van mij heeft dit ook en hij heeft het bijna nergens anders over dan aftrekken..... :)
|
Citaat:
- AFTREKKEN Je gaat vanavond toch niet weer voetbal kijken he? - AFTREKKEN Wat kwam je moeder vanmiddag doen? - AFTREKKEN |
het kan gerust whur .. mY vriend is 0ok besnede .. en d'r is helemaal n0 pr0blem .. ;)
|
Fade, nokken.
Een jongen die besneden is kan zich gewoon aftrekken. De stimulatie voelt prettig, maar doordat er wat meer in direct contact kan komen met de eikel (kleding bijvoorbeeld) is die minder gevoelig geworden meestal. Daarom duurt het vaak langer en is er meer druk nodig. |
Kortom Kruimel, minder prettig.... (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
helaas ben ik wel besneden...
dankje papa en mama :s je kan je gewoon rukken hoor... maar doe t bitte wel SNEL, HARD en LANG... anders merk k er toch geen fucking reet van nogmaals dankje papa en mama... |
Citaat:
|
(y) (y) kruimel heeft ook een piemel (y) (y)
|
Citaat:
No offense! |
Mmm maf ik ben zeg maar natuurlijk besneden heel maf, maar goed mijn pa heeft het ook enzo, maar geloof mij het gaat heel makkelijk en bij mij duurt het dus echt niet lang ofzo :D
nooit problemen gehad eigenlijk |
Jah, noujha, de manier van aftrekken waarbij je met een paar vingers de voorhuid vastpakt en die over de eikel beweegt die gaat niet lukken zonder voorhuid... maar als je de penis vlak onder de eikel vastpakt met je hele hand en dan een op en neer gaande beweging maakt dan, nouja, dan ben je aan het aftrekken zonder dat er een voorhuid nodig is :).
Of, om de eikel toch iets meer te stimuleren, kan ze ook twee handen gebruiken; de ene van bovenaf om de penis, met de vingers aan de kant van het schuinste deel van de eikel en de duim aan de steilere kant, met ongeveer 2 cm afstand tussen zijn eikel en haar handpalm, en de andere om de penis op zo'n manier dat haar wijsvinger en eventueel middelvinger over de vingers van de eerste hand liggen... en dan dus ook op en neer. |
Hehe jongens geweldig, bedankt!! Vooral Sarah der tips (Sarah heb weleens pics van je gezien, kmoet zegge, DAMN GURL je hebt egt een lekkere konttt :o )
Maareuh, ze weet genoeg :) |
Citaat:
|
Citaat:
haal je nog even melk bij de albert heijn? - ... |
Citaat:
Overigens: (y) post Sarah! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |